کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در نوار شمالی کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز (۱۳ مهر) از کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در نوار شمالی کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، صادق ضیاییان اظهار کرد: طی امروز (۱۳ مهر) با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، بخش‌هایی از غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۱۴ و ۱۵ مهر) این وضعیت علاوه بر این مناطق در شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب و دامنه های جنوبی زاگرس نیز پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان با بیان اینکه طی این دو روز در بیشتر مناطق کشور وزش باد شدید خواهیم داشت، اظهارکرد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۶ و ۱۷ مهر) نیز در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور بارش باران دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از امروز (۱۳ مهر) تا پایان هفته در نوار شمالی کشور کاهش تدریجی دما  حدود ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دریای خزر نیز طی این مدت مواج خواهد بود، گفت: از فردا (۱۴ مهر) تا پایان هفته در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۴ مهر) نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با بارش باران، وزش باد، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۱۵ مهر) نیز نیمه ابری در بعضی ساعات ابری، بارش باران، وزش باد گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


انتهای پیام/

کد خبر: 1075114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =