دست‌هایی درکار است تا اقتدار ناجا را پیش چشم مردم تضعیف کند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی روز نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، متن پیام سردار غلامرضا جلالی به شرح است:

برادر گرامی، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان برقراری نظم، امنیت و آرامش اجتماعی در سال های اخیر توفیقات متعددی را کسب کرده که موجب شده است این مجموعه در چشم مردم عزیز و قابل اعتماد باشد. سرمایه اجتماعی که امروز حامی ناجاست یک ذخیره گرانقدر برای کشور و به ویژه نیروهای مسلح و نتیجه سالها تلاش هوشمندانه و مجاهدت خالصانه است. به زعم ما امروز دستهای پشت پرده ای درکار است تا این سرمایه اجتماعی را تضعیف کرده و اقتدار ناجا را در پیش چشم مردم  تضعیف نماید و در نهایت به امنیت عمومی کشور صدمه وارد کند. امنیتی که با خون شهدا به دست آمده است و  ارزش آن با هیچ دستاورد دیگری قابل مقایسه نیست.

از سوی دیگر امروز رسالت بزرگ دیگری در پیش روی سبزپوشان نیروی انتظامی است و آن تقویت نظم، امنیت و آرامش عمومی در فضای سایبری است که بخش عمده ای از ساحت های فردی و اجتماعی کشور را تحت تاثیر قرار داده است. بی شک بدون این امنیت و آرامش امکان بهره برداری از فرصت های بزرگ فضای سایبری وجود نخواهد داشت.

سازمان پدافند غیرعامل کشور منطبق بر الگوی دفاع کامل و جامع و در راستای ارتقای نقش های راهبردی در تولید امنیت، صیانت و حفاظت از مردم با نیروی پراقتدار انتظامی تکالیف و ماموریت های مشترکی داشته که عملیاتی سازی آنها را به جد در دستور کار دارد.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشان نیروی انتظامی به ویژه سردار شهید خدا کرم فرمانده دلیر ناحیه انتظامی سیستان و بلوچستان، به همه دلاورمردان ناجا خداقوت گفته و برای آنهایی که پاسداران بی ادعای امنیت و آرامش اجتماعی کشور هستند از خداوند منان توفیق خدمت و عافیت مسألت دارم.


انتهای پیام/

کد خبر: 1075130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =