روز تحقیر بزرگان!

روز گذشته و در چهارمین هفته لیگ برتر انگلیس بازی‌های پرگل و عجیبی رقم خورد که جدول را دست خوش تغییراتی کرد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-محمدرضا خدابخش؛ روز گذشته و در چهارمین هفته لیگ برتر انگلیس بازی های پرگل و عجیبی رقم خورد که جدول را دست خوش تغییراتی در خور توجه کرد تا از همین ابتدا جذابیت‌های لیگ انگلیس به چشم بیاید.

انتقام سخت مورینیو از تیم سابق!
دیروز دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام در اولترافورد به مصاف هم رفتند که این بازی یکی از تلخ ترین بازی‌های هواداران منچستر بود. در ابتدا همان داستان همیشگی بازی‌های منچستر رخ داد و پنالتی اعلام شده توسط بروند فرناندز وارد دروازه شد. اما چند دقیقه بعد سیرک خط دفاعی منچستری‌ها آغاز شد و روی چند نا هماهنگی و به هم ریختگی توپ جلوی پای اندومبله افتاد تا بازی برابر شود. این گل شروعی بر آتش بازی شاگردان مورینیو بود. این بار نوبت سون بود. او حساب کار را دو بر یک کرد تا خیلی زود برد با باخت برای منچستر عوض شود. اخراج عجیب مارسیال نمکی بر روی زخم‌های منچستر پاشید تا دقایقی بعد بازهم روی اشتباه خط دفاعی هری کین حساب کار را سه بر یک کند. این پایان کار در نیمه اول نبود. هیونگ مین سون یک در دقایق پایانی نیمه اول یک گل دیگر به ثمر رساند تا دو تیم با نتیجه چهار بر یک به رختکن بروند. نیمه دوم که آغاز شد، وضعیت شاگردان سولسشر بدتر هم شد تا سرژ اوریه مدافع پیش تاخته تاتنهام روی یک شوت نتیجه را پنج یک کند. در دقایق پایانی نیز هری کین از روی نقطه پنالتی دبل کرد تا بازی شش بر یک شود و تحقیر قرمز ها تکمیل شود. این نتیجه تا پایان بازی پا برجا ماند تا مورینیو تیم سابق خود را نابود کند.

توپچی ها روی غلتک برد!
تیم آرسنال در حالی میزبان شفیلدیونایتد بود که با حذف لیورپول از جام اتحادیه با روحیه ای خوب پا به میدان گذاشتند. بازی تا دقیقه 61 بدون گل پیش می‌رفت که هافبک چپ جوان آرسنال یعنی باکایوکو ساکا حساب کار را یک بر صفر کرد. سه دقیقه بعد نیکولاس په په گل دوم را زد تا اختلاف را به دو برساند. مک گولدریک در دقیقه 84 یکی از گل‌های دریافتی را پاسخ داد اما نتیجه دیگر تغییری نکرد تا یک برد اقتصادی دیگر نصیب شاگردان آرتتا شود. حالا آرسنال کم کم دارد به روز های اوج خود باز می‌گردد. البته هنوز برای قوت زود است اما حداقل توپچی‌ها این فصل را خوب شروع کرده اند تا نوید یک سال موفق را به هواداران خود بدهند.

همدردی لیورپول با رقیب!
پس از خوشحالی هواداران لیورپول از شکست سنگین رقیب خود یعنی منچستر، آنها منتظر یک برد خوب برابر استون ویلا  بودند تا شب رویایی‌شان تکمیل شود. لیورپول در صورت پیروزی در این بازی به تنها تیمی در تاریخ لیگ برتر تبدیل می‌شد که در چهار سال پی در پی، چهار بازی اول خود را با برد پشت سر می‌گذارد. خیلی زود و در دقیقه 4 روی اشتباه آدریان، واتکینز گل اول استون ویلا را به ثمر رساند. او بیست دقیقه بعد حساب کار را دو بر صفر کرد تا کار را برای قرمزها سخت‌تر کند. گل دقیقه 33 صلاح لیورپولی ها را امیدوار کرد تا به بازی برگردند اما دو دقیقه بعد مک گین آب سردی بر پیکره قرمزها ریخت تا بازی سه بر یک شود. اما این پایان کار در نیمه اول نبود و واتکینز با گلی که به ثمر رساند هتریک کرد تا نیمه اول با نتیجه سنگین چهار بر یک به اتمام برسد. نیمه دوم نیز یه گل زود هنگام دیگر در دقیقه 55 توسط راس بارکلی برای میزبان به ثمر رسید تا بازی پنج بر یک شود. پنج دقیقه بعد دوباره محمد صلاح گلزنی کرد تا اختلاف را به سه گل کاهش دهد. اما جک گریلیش با دو گلی که در دقایق 66 و 75 به ثمر رساند، نسخه لیورپول را پیچید تا شاگردان کلوپ با هفت گل بدرقه شوند. این شکست سنگین شادی هواداران لیورپول را تبدیل به شبی غم انگیز کرد تا دو رقیب دیرینه در یک روز متحمل دو شکست سنگین شوند.

با نتایجی که روز گذشته به دست آمد، آرسنال و لیورپول با 9 امتیاز در رده های چهارم و پنجم بالاتر از تاتنهام و چلسی قرار گرفتند. منچستریونایتد نیز با یک بازی کمتر به رده شانزدهم جدول نزول کرد. اورتون با برد در تمامی بازی‌ها تا به اینجای کار با 12 امتیاز صدرنشین است. استون ویلا با نمایش خوب خود تا به اینجای کار با 9 امتیاز دوم و لسترسیتی نیز با 9 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر سوم است.

کد خبر: 1075241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =