شاهو عندلیبی داور لیگ جهانی نی شد

براساس اعلام لیگ جهانی موسیقی، شاهو عندلیبی، نوازنده برجسته نی، داور لیگ نوازندگی نی در لیگ جهانی موسیقی شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، لیگ جهانی موسیقی یک پلتفرم آنلاین در زمینه رقابت موسیقی است که در رشته‌های تخصصی موسیقی، رقابت آنلاین برگزار می‌کند. این رقابت‌ها آکادمیک بوده و داور لیگ، آثاری را به عنوان تکلیف های رقابتی انتخاب می‌کند.

شاهو عندلیبی، داور لیگ نی، در خصوص تکلیف‌های انتخاب شده بیان کرد: «ساز نی عمدتا همراه با تکنیک‌های فردی همراه است که نمی‌توان آن را در قالب یک نت یا تصنیف مورد سنجش قرار داد. به همین منظور مجموعه ردیف‌هایی را با مشخص کردن دستگاه، گام و گوشه‌های اجباری و اختیاری تعیین کردیم تا شرکت‌کنندگان در این لیگ مورد سنجش قرار بگیرند.»

شرکت کنندگان برای ثبت نام در لیگ نی تا 20 مهرماه 1399 فرصت دارند با مراجعه به وبسایت لیگ جهانی موسیقی به آدرس www.musicworldleague.com را انجام دهند.

تکلیف‌های تعیین شده در این لیگ شامل ردیف‌های میرزاعبدالله در دستگاه شور و ماهور، بداهه نوازی در آواز ابوعطا، بداهه نوازی در دستگاه نوا و مجموعه آثار درویش خان است. جایزه تعیین شده برای این لیگ، پنج میلیون تومان است که به رتبه‌های اول تا ششم تعلق می‌گیرد. همچنین طبق روال لیگ‌های دیگر در لیگ جهانی موسیقی، شرکت در این لیگ رایگان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =