معتقد به چند صدایی در مجلس هستیم

رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اعضای این فراکسیون اکثرا مستقل و بدون وابستگی به جریان سیاسی هستند مشی این فراکسیون مستقلین را اعتدالی عنوان کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد باقری با اشاره به تشکیل فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس یازدهم اظهار کرد: ما فکر می‌کنیم باید در مجلس شورای اسلامی چند صدایی وجود داشته باشد و برهمین اساس فکر کردیم با تشکیل فراکسیون مستقلین می‌توانیم در راستای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مردم گامی برداریم و پیگیر مسائل کلان کشوری باشیم.

وی ادامه داد: حدود ۷۰ تا ۸۰ نفر از نمایندگان مجلس یازدهم مستقل به مجلس شورای اسلامی آمدند بدون این‌که وابستگی به جریانات سیاسی یا اصولگرا داشته باشند البته از میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نیز افرادی در این فراکسیون هستند اما ویژگی فراکسیون مستقلین این است که ما خود را وابسته به چپ یا راست و مدیون آنها نمی‌دانیم بلکه اصولگرای اصلاح‌طلبی که آقا فرمودند را مدنظر داریم.

رییس فراکسیون مستقلین اضافه کرد: ما همچنین کمک‌یار دولت هستیم چه این دولت و چه دولتی که سال آینده بر سر کار خواهد آمد. هر جا لازم باشد به دولت کمک خواهیم کرد اما قرار نیست پیگیر مسائل دولت باشیم بلکه پیگیر مشکلات مردم هستیم.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1075251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =