برگزاری رزمایش کمک مومنانه در واحد کرج همزمان با آغاز ایام اربعین/ تهیه 110 بسته معیشتی برای نیازمندان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: رزمایش کمک مومنانه همزمان با آغاز ایام اربعین حسینی در دانشگاه آزاد کرج برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی اکبری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی برای بزرگداشت اربعین حسینی اظهارکرد: ما برای بزرگداشت اربعین حسینی چند برنامه را در نظرگرفته‌ایم تا پایان هفته جاری اجرا خواهیم کرد؛ برنامه « یک هفته در کنار شهدا» یکی از برنامه‌های ما خواهد بود که از 7:30 تا 8:30 در جوار مزار شهدای دانشگاه، مراسم سخنرانی و مداحی برگزار می‌شود.

وی افزود: تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی با محوریت اربعین، از دیگر اقدامات ما خواهد بود که در تمامی صفحات و کانال‌های مرتبط با واحد منتشر خواهد شد؛ باتوجه به برگزاری جشنواره «از حماسه تا حماسه» به دنبال این هستیم که دانشجویان و استادان ما تولید محتوای خوبی را در فضای مجازی داشته باشند بتوانند به خوبی در این جشنواره ظاهر شوند.

اکبری ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه نیز جزو مهم‌ترین برنامه‌های ما با محوریت اربعین حسینی خواهد بود؛ در این رزمایش، 110 بسته کمک معیشتی میان نیازمندان دانشگاه و مناطق محروم توزیع خواهد شد. این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، سویا، مواد شوینده، رب، حبوبات و... به ارزش 300هزار تومان می‌شود. بودجه این بسته‌های معیشتی از طریق خیرین دانشگاه و کمک‌های مالی استادان، دانشجویان و کارکنان تامین شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج اضافه کرد: ساماندهی کمک‌های خیرین و کارکنان دانشگاه برای برگزاری رزمایش کمک مومنانه، برعهده بسیج اساتید خواهد بود. همچنین کارمندان می‌توانند برای مشارکت در این کار خیر، یک روز از حقوق خود را برای تهیه بسته‌های معیشتی بیشتر اختصاص دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فضاسازی فرهنگی نیز از دیگر اقدامات ما برای اربعین حسینی خواهد بود که به احتمال زیاد، راهپیمایی یک ساعته را به صورت نمادین و به یاد راهپیمایی اربعین در فضای دانشگاه خواهیم داشت. روضه خوانی و سخنرانی نیز از جمله بخش‌های این مراسم نمادین خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =