بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی دانشگاه صنعتی شریف

پروژه ساختمان آموزش دانشگاه صنعتی شریف این دانشگاه با زیربنای 102 هزار متر مربع در ضلع شمالی دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگارن دانشجویی(ایسکانیوز)، ساختمان‌های آموزش و توسعه دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و اعضای هیئت امنای این دانشگاه به بهره‌برداری رسید.

پروژه ساختمان آموزش دانشگاه صنعتی شریف این دانشگاه با زیربنای 102 هزار متر مربع در ضلع شمالی دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد.

برای این ساختمان بخش‌های مختلفی شامل 4 هزار و 777 مترمربع مربوط به معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی، 5 هزار و 589 متر مربع مربوط به ۳۸ کلاس با ظرفیت ۱۳۶۶ نفر، ۲۰۰ متر مربع برای سالن کنفرانس به همراه سه اتاق با ظرفیت ۱۴۰ نفر در نظر گرفته شده است.

استودیو آموزش الکترونیکی نیز یکی دیگر از بخش‌های ساختمان جدید آموزش بوده و بنیاد مصلی نژاد، حامی این پروژه در تامین تجهیزات ساختمان است.

طرح توسعه دانشکده مهندسی مکانیک نیز با زیر بنای 15 هزار متر مربع از سال ۱۳۸۹ آغاز و  امروز به بهره برداری رسید.

این دانشکده دارای ۹ کلاس، ۱۰ آزمایشگاه، ۶۵ دفتر کار ۳ اتاق به همراه یک سالن کنفرانس و ۲۰ اتاق اداری می‌باشد و نهاد ریاست جمهوری پشتیبان مالی توسعه این دانشکده بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =