توسعه گردشگری و اشتغالزایی در شرق تهران

شهردارمنطقه ۱۳ به مناسبت هفته تهران گفت: مجموعه اقدامات صورت گرفته در بوستان جنگلی سرخه حصار به توسعه گردشگری و اشتغالزایی در شرق تهران می انجامد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی رحمان زاده با بیان اینکه در شرق تهران جایگاهی برای گردشگری وجود نداشت ،اظهار داشت: به همین دلیل تصمیم گرفته شد، نگاه ویژه ای به این منطقه شود، بنابراین در منطقه سرخه حصار سرمایه گذاری صورت گرفت و در شورای اسلامی شهر تهران مصوبه ای به تصویب رسید و سرخه حصار به عنوان قطب گردشگری شرق تهران در نظر گرفته شد.

رحمان زاده از رونمایی دو پروژه جدید در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: اولین پروژه بازار گل و گیاه است که بزرگترین پروژه بازار گل و گیاه در سطح تهران و حتی کشور است و دیگری پروژه بوم گردی است که موقعیتی را برای افراد فراهم می کند که به راحتی ظرف مدت کوتاهی وارد ناحیه ای شوند که مشابه شمال کشور است و می توانند از انواع غذاهای محلی بهره ببرند.

شهردار منطقه ۱۳ و مجری طرح های گردشگری شرق تهران با اشاره به اینکه پروژه قطب گردشگری می تواند به اشتغال زایی کمک کند، تصریح کرد: در زمینه اشتغال زایی ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر می توانند در بخش های مختلف به کار اشتغال داشته باشند و سرمایه گذاران می توانند با سرمایه گذاری به سودآوری برسند. 

رحمان زاده از توسعه فضای سبز در آینده ای نزدیک خبر داد و خاطر نشان کرد: ظرف یک دوره پنج ساله زمینه برای اشتغال زایی و فضای کسب و کار فراهم می شود و توسعه فضای سبز می تواند توسعه حوزه های زیست محیطی را در پی داشته باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، رحمان زاده که در یک برنامه تلویزیونی سخن می گفت، در خصوص ویژگی های بوستان جنگلی سرخه حصار یادآور شد: در بوستان  جنگلی سرخه حصار، گونه های نادر گیاهی و جانوری یافت می شود وهمچنین بناهای تاریخی دوره قدیم در این منطقه وجود دارد و این ناحیه پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =