دانشجویان آزادانه انتقاد کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تاکید بر تداوم نشست‌های سیاسی و سلامت محور انجمن اسلامی، گفت: دانشجویان با دید بهتری که نسبت به مسائل دارند؛ می‌توانند، نظر دهند و آزادانه انتقاد کنند.

به گزارس باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علیرضا زالی در دیدار با تعدادی از دانشجویان عضو انجمن اسلامی دانشگاه، جلسات دانشجویی را نویدبخش دانست و گفت: روند برخی از مراودات به علت شیوع کرونا از حالت عادی خارج شده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با ریشه کن شدن این بیماری، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به روال سابق خود برگردد.

وی با اشاره به مجازی برگزار کردن انتخابات انجمن در دوران بحرانی همه گیری ویروس کرونا عنوان کرد: مایه افتخار است که دانشجویان پزشکی دانشگاه پیشتاز  این اقدام با ماهیت رقابتی بوده‌اند.

 زالی ضمن تبریک به دانشجویان به علت تنوع بالای فعالیت‌های فرهنگی انجمن اسلامی، تصریح کرد: جریان فرهنگی و دانشجویی علی رغم شیوع این بیماری باید ادامه داشته باشد، در همین راستا تمامی فعالیت‌های انجمن بهتر است به صورت مجازی ارائه شود. همچنین اقدامات انجمن باید رسانه‌ای شود تا الگوی تمام تشکل‌ها باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر لزوم تداوم نشست‌های سیاسی و سلامت محور انجمن تاکید کرد و افزود: دانشجویان با دید بهتری نسبت به مسائل می‌توانند نظر دهند و آزادانه انتقاد کنند، بنابراین این جلسات بسیار سازنده است.

زالی ضمن تاکید بر اهمیت مستندسازی اقدامات و فعالیت‌های انجمن، ادامه داد: در زمان جنگ، دانشگاه‌ها و دانشجویان نقش آفرینی پر رنگی داشتند، این دوران شیوع کرونا نیز بی‌شباهت به زمان جنگ نیست و در این دوران هم دانشجویان بسیاری، به ویژه دانشجویان پزشکی علی رغم تصور عامه، به میدان آمدند.

به گفته زالی، نقش دانشجویان در محرومیت زدایی، اجتماعی سازی، امور خیریه و مقابله بابیماری منحوس کووید-۱۹ باید الگو قرار گیرد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان در خصوص تدارک تجهیزات لازم برای مجازی سازی فعالیت‌های انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه، اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =