ابتلای ۲۰۰۰ کارمند شهرداری به کرونا

مدیر عامل شرکت شهر سالم گفت: علی‌رغم ابتلای حدود ۲۰۰۰ کارمند شهرداری به ویروس کرونا، هنوز یک واکسن آنفلوآنزا هم به شهرداری تعلق نگرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(کرونا">ایسکانیوز)، حمید چوبینه گفت: به هر حال همه ما اوضاع شیوع کرونا را در تهران می‌بینیم. وضعیت خوب نیست و باید اقداماتی در جهت کاهش این ویروس انجام دهیم. البته باید مردم هم توجه کرده و نکات بهداشتی را رعایت کنند و شهروندان به سلامت خود بها داده و اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد تا کمتر درگیر این بیماری شوند.

وی با تأکید بر این موضوع که نزدیک به ۲۰۰۰ نفر از کارمندان شهرداری تهران به کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: آمار دقیق فوتی‌ها را نداریم.


به گفته چوبینه، پنج درمانگاه شبانه‌روزی شرکت شهر سالم شهرداری تهران در حالت آماده‌باش است و همچنین پنج پایگاه اورژانس هم آماده‌باش هستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت شهر سالم، چوبینه ضمن گلایه از وزارت بهداشت به خاطر عدم تخصیص واکسن آنفلوآنزا به کارکنان شرکت شهر سالم، بازنشستگان شهرداری، پرسنل بهشت زهرا(س) و پسماند و بیماران سالمند و شرایط خاص، گفت: هیچ سهمیه‌ای به همکاران ما که مدام با این ویروس در ارتباط هستند، تخصیص داده نشده است و همکاران بهشت زهرا(س) و پسماند هم هنوز واکسن را دریافت نکرده‌اند و یک سهمیه هم تا این لحظه به ما نداده‌اند، این در حالی است که ما پابه پای سایر کادر درمان از روز اول شیوع کرونا در حال  خدمت‌رسانی در درمانگاه‌ها، بهشت ‌زهرا(س) و جمع‌آوری پسماند بوده‌ایم و در این زمینه از وزارت بهداشت گله داریم.


انتهای پیام/

کد خبر: 1075329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =