عظمت اربعین فقط با ظهور امام زمان(عج) قابل قیاس است

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: عظمت اربعین فقط با عظمت ظهور امام زمان(عج) قابل قیاس است؛ البته رسانه‌های دشمن از هیچ تلاشی برای نادیده گرفته شدن اربعین دریغ نکردند درحالی که امروز نام امام حسین(ع) در سراسر گیتی طنین‌انداز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سردارحمید اباذری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران عصر امروز در اولین نشست مجازی «اربعین تا ظهور» که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) به صورت برخط برگزار شد، اظهار کرد: صحبت از اربعین، در بیان و کلام نمی‌گنجد و سخن گفتن از آن بسیار سخت است؛ امسال حسرت از دست دادن اربعین برای مردم بسیار غمناک است.

وی افزود: ما خداوند را شاکریم که امام حسین(ع) را داریم و هیچ چیزی برای شیعیان جای ایشان را نمی‌گیرد؛ اربعین جاذبه قدرتمند جهان تشیع است که فقط کسانی که در این راهپیمایی حضور داشتند می‌توانند عظمت آن را درک کنند. در واقع هرکس که یک بار در ایام اربعین به کربلا برود، عاشق و شیدا خواهد شد.

اباذری ادامه داد: عظمت اربعین فقط با عظمت ظهور امام زمان(عج) قابل قیاس است؛ البته رسانه‌های دشمن از هیچ تلاشی برای نادیده گرفته شدن اربعین دریغ نکردند درحالی که امروز نام امام حسین(ع) در سراسر گیتی طنین‌انداز شده است. امروز تمام مردم دنیا نسبت به راهپیمایی اربعین حیران هستند. زائرانی که هزاران کیلومتر را در این مسیر با پای پیاده طی می‌کنند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: نقطه وصل مثلث کربلا، مهدویت و رهبری، اربعین است و کلید اصلی ظهور محسوب می‌شود. امروز عصر آخرالزمان است و ظهور امام زمان بسیار نزدیک است. البته تحقق ظهور به تلاش و فعالیت روز افزون شیعیان بستگی دارد و نمی‌شود که بنشینیم و منتظر ظهور باشیم. امروز به برکت امام حسین به ظهور نزدیک می‌شویم.

اباذری گفت: اربعین استغاثه میلیونی است که نشانه بزرگی در آخرالزمان محسوب می‌شود؛ امسال بسیار ناراحت و غصه‌دار هستیم اما امیدواریم سال آینده با حضور در کربلای معلی، زیارت با معرفتی داشته باشیم. مظلومانه ترین کاروان عالم، کاروان امام حسین(ع) بود و مظلومانه ترین حوادث عالم در روز عاشورا اتفاق افتاد اما امروز طنین هل من ناصر امام حسین در گوش میلیون ها انسان شنیده می‌شود و همگی لبیک یاحسین می‌گویند. درواقع امروز دیگر امام حسین(ع) تنها نخواهد ماند.

وی در پایان تاکید کرد: امروز کاروان امام حسین(ع) تمامی اقشار و گروه‌های جامعه را در برمی‌گیرد؛ لشکر امام زمان(عج) در راهپیمایی اربعین نمود پیدا می‌کند و تمامی زائران خود را برای یاری ایشان آماده می‌کنند. اربعین فریاد بلند مظلومان عالم است که در سراسر دنیا طنین انداز شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =