کف زنی خانوادگی سوژه جدید «پرونده مستند»

«پرونده مستند» این هفته به ماجرای باندی پرداخته که با کف زنی شغل موروثی آنهاست و به همین شیوه از اتباع خارجی سرقت می کردند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، از اوایل امسال تعداد از اتباع کشورهای خارجی با مراجعه به پلیس از سرقت پول‌های خود توسط مأموران قلابی خبر دادند. به‌دنبال اعلام این شکایت‌ها بلافاصله کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند.

با شروع تحقیقات مشخص شد عده‌ای با معرفی خود به‌عنوان مأمور به بهانه اینکه مظنون قاچاق همراه دارد از آنها سرقت می‌کردند. در ادامه این باند در مخفیگاهشان در البرز شناسایی و بازداشت شدند.

طبق اعلام پلیس متهمان پرونده تبحر خاصی در صحبت کردن به چند زبان خارجی از جمله ترکی استانبولی و عربی داشته و کف زنی شغل موروثی آنهاست.

گفت‌وگو با شاکیان  و متهمان پرونده، هشدارهای پلیسی سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی پایتخت و گفت و گو با روانشناس از بخش های برنامه امشب «پرونده مستند» است.

مجموعه برنامه «پرونده مستند» به منظور آگاه ‍‌سازی جامعه و شناخت بیشتر مردم درخصوص جرائم مختلف به بررسی پرونده های مهم پلیسی با حضور شخص متهم، کارشناس و... می پردازد. این برنامه یکشنبه‌ها ساعت 22:30 و دوشنبه ها ساعت 10:30 از شبکه مستند روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =