ارائه گزارش عملکرد شش ماهه؛ شرط تخصیص اعتبارات سه ماهه سوم

معاون سازمان برنامه و بودجه، گفت: هرگونه تخصیص اعتبارات هزینه‌ای در سه ماهه سوم سال‌جاری پس از تایید گزارش عملکرد آن دستگاه قابل اقدام خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سید حمید پورمحمدی معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه در بخشنامه‌ای از کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور درخواست کرد، گزارش عملکرد شش ماهه اول اعتبارات خود را ارسال کنند؛ چرا که هرگونه ابلاغ تخصیص اعتبارات هزینه‌ای در سه ماهه سوم سال‌جاری پس از تأیید گزارش عملکرد آن دستگاه برای دستیابی به اهداف مصوب از سوی امور بخشی ذیربط مربوطه در این سازمان قابل اقدام خواهد بود.

در این بخشنامه دستگاه‌های اجرایی موظفند گزارش عملکرد ۶ ماهه اول اعتبارات خود را بر اساس پیوست شماره (۴) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، به سازمان برنامه و بودجه ارسال کنند.

متن کامل این ابلاغیه به شرح زیر است:

در اجرای قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور به اطلاع می‌رساند هرگونه ابلاغ تخصیص اعتبارات هزینه‌ای در سه ماهه سوم سال‌جاری پس از تأیید گزارش عملکرد آن دستگاه برای دستیابی به اهداف مصوب از سوی امور بخشی ذیربط مربوطه در این سازمان قابل اقدام می‌باشد. لذا کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند گزارش عملکرد شش ماهه اول اعتبارات هزینه‌ای خود را بر اساس پیوست شماره (۴) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور و در قالب جداول پیوست که نسخه الکترونیک آن از سایت سازمان برنامه و بودجه کشور به آدرس www.mporg.ir قابل دریافت است، تکمیل و در قالب فایل مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ به امور بخشی مربوطه در سازمان برنامه و بودجه کشور / سازمانهای مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها، حسب مورد، ارسال نمایند.

بدیهی است تبعات مغایرت در عناوین برنامه، خروجی، سنجه عملکرد، مقدار هدف کمی و مبالغ مصوب و ابلاغی اعتبارات بر عهده دستگاه اجرایی ذیربط خواهد بود و در صورت عدم همکاری در اجرای این بخشنامه، هرگونه مسئولیت عدم پرداختها از جمله پرداخت حقوق کارکنان در زمان مقرر نیز با آن دستگاه خواهد بود.


انتهای پیام/

کد خبر: 1075362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =