النصر مستنداتش علیه پرسپولیس را به AFC تحویل داد

روزنامه الریاضیه عربستان خبر داد باشگاه النصر عربستان روز گذشته مدارک و مستندات لازم را علیه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا تحویل داده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، روزنامه «الریاضیه» عربستان درباره آخرین وضعیت شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که النصری ها روز گذشته اعتراض کامل خود را به AFC ارائه داده اند.

این روزنامه به نقل از یک منبع آگاه نوشت: «روز گذشته مدیریت باشگاه به طور مفصل شکایت را به AFC تحویل داد که شامل مستندات و مدارک  عدم صلاحیت حامد لک، آرمان رمضانی، عیسی آل کثیر، احسان پهلوان، سعید آقایی، میلاد سرلک و علی شجاعی بازیکنان پرسپولیس برای همراهی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا است. فدراسیون فوتبال عربستان هم به سرپرستی یاسر المشعل از اعتراض باشگاه النصر نماینده عربستان در آسیا پشتیبانی می کند.»

به نوشته الریاضیه، مدعی شد اصرار و تمایل باشگاه ایرانی مبنی بر عدم پرداخت پول برانکو با ثبت قرارداد بازیکنان جدید بعد از دریافت اخطار از سوی فیفا، یک هدف و نیت غیرورزشی است که می تواند موقعیت النصر را در این شکایت تقویت کند!

کد خبر: 1075406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =