رزم حسینی نشان دهد که بودن با نبودنش در وزارت صنعت فرق دارد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر صمت با کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار نشان دهد که بودن و نبودنش در وزارت صنعت، معدن و تجارت فرق دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت متلاطم بازار گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت با عملکردش در کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار نشان دهد بودن و نبودنش در راس این وزارتخانه با هم فرق دارد.

وی افزود: مردم از وزارت صمت انتظار کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار و به ویژه شفافیت در قیمت‌ها را دارند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: وزارت صمت ابتدا باید قیمت هر کالایی را به صورت شفاف اعلام کند و مردم با مراجعه به سامانه‌ای که در این باره طراحی می‌شود بدانند که قیمت هر کالا چقدر است.

گودرزی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر باید بعد نظارتی وزارت صمت نیز فعال شود و وضعیت به گونه‌ای باشد که با اطلاع‌رسانی به مردم درباره گرانفروشی‌ها، برخورد جدی با متخلفان از سوی دولت و وزارت صنعت صورت گیرد.

وی افزود: قوه قضائیه هم در این ماجرا به کمک دولت بیاید و در مواردی که دولت کوتاهی داشته با متخلفان برخورد کند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: ما در مجلس طرح تأمین کالاهای اساسی را در دستور کار داریم و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه کار تصویب آن را ادامه خواهیم داد.

نماینده بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: مجلس در صدد است تا با تصویب این طرح در گذار از این وضعیت اقشار ضعیف بتوانند کالاهای حداقلی خود را تأمین کنند تا از این وضعیت عبور کنیم.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1075420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =