راه اندازی دانشکده آب‌های گرم معدنی در دانشگاه آزاد اردبیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از راه اندازی دانشکده آب‌های گرم معدنی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، اسحاق رسولی در جریان بازدید فرماندار اردبیل از دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در رویکرد جدید خود به دنبال مساله گرایی، کارآفرینی و فنآوری است و به سمت دانشگاههای جامعه محور حرکت می کند. بر همین اساس سعی می کنیم تا با ایجاد مراکزی همانند سراهای نوآوری و شرکتهای دانش بنیان، ارتباط بین صنعت و دانشگاه را بیش از پیش ایجاد کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ادامه داد: در دو سال اخیر و متناسب با سیاست های کلان دانشگاه آزاداسلامی در واحد اردبیل نیز شرکتهای دانش بنیان، واحدهای فناور، مراکز و سراهای نوآوری راه اندازی شده و 40 محصول نیز  وارد چرخه بازار و برای بیش از 500 نفر شغل ایجاد شده است.

وی افزود: بر اساس هدف گذاری انجام شده، در تلاش هستیم که  اعضای هیات علمی و دانشجویان به سمت کارآفرینی و فناوری سوق پیدا کنند و یک اکو سیستمی را ایجاد کنیم که هر دانشجویی که وارد دانشگاه می شود به هنگام دانش آموختگی حتما یک مهارت یا یک تخصص را داشته باشد و به عبارتی از آموزش تا اشتغال در کنار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

رسولی خاطر نشان کرد: این هدف گذاریها و فعالیتها بر اساس نیازهای اساسی و توسعه ای استان صورت گرفته است و به همین دلیل در حوزه های سلامت بویژه گردشگری سلامت، آبهای گرم معدنی، صنایع غذایی و تبدیلی، صنایع خلاق و فرهنگی، تولیدبذر ونهال وسیستم و بهره وری ورود کرده  و پروژه های متعددی را پیش می بریم و همچنین بنا داریم متناسب  با نیاز های منطقه دانشکده هایی مثل آبهای گرم معدنی و صنایع خلاق را راه اندازی کنیم تا زمینه های جدیدی برای کارامدی دانشگاه و توسعه استان ایجاد شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1075431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =