تقویت تیم در روز آخر نقل و انتقالات!

روز گذشته آخرین مهلت خرید و فروش بازیکن برای باشگاه‌های انگلستانی بود که در این بین اتفاقات و تحرکات زیادی رخ داد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-محمدرضا خدابخش؛ روز گذشته آخرین مهلت خرید و فروش بازیکن برای باشگاه‌های انگلستانی بود که در این بین اتفاقات و تحرکات زیادی رخ داد. البته همه این خرید در جهت حفظ منابع مالی باشگاه بود و هزینه‌های زیادی بابت خریدها پرداخت نشد.

سه مهاجم، یک با تجربه و دو آینده دار!
در روز پایانی نقل انتقالات تیم منچستریونایتد که نتایج ضعیفی کسب کرده، ضعف در خط حمله خود را احساس و دست به خرید سه بازیکن در این پست زده است. آنها ابتدا سراغ مهاجم سابق پاریسی‌ها یعنی ادینسون کاوانی رفتند. این مهاجم اروگوئه ای که در نیم فصل قرارداد خود را با پاریس سنت ژرمن فسخ کرده بود، تا به حال بدون تیم بود که به خودی خود جالب و در خور تامل است.سولسشر که در خط حمله دچار کمبود بازیکن بود، سعی کرد با خرید این مهاجم چهارچوب شناس، این فقدان را پر کند. آن ها قراردادی به مدت یک سال با این بازیکن بستند تا در صورت نارضایتی بدون مشکل قطع همکاری کنند. اما این پایان خرید مهاجم برای باشگاه نبود. مدیران منچستر دو مهاجم جوان و آینده دار را نیز به صورت آزاد جذب کردند تا در خط حمله کمبودی نداشته باشند. اولی فاکوندو پلیستری 19 ساله بود که از تیم پنیارول اروگوئه به این تیم پیوست. دیگری نیز آماد ترائوره، وینگر 18 ساله آتالانتا بود که به قرمزها پیوست. این مهاجم که به مسی آتالانتا معروف بود، به دلیل قانون کار بریتانیا در تعطیلات نیم فصل به جمع شیاطین سرخ اضافه می‌شود. منچستر این دو مهاجم را برای پروژه بلند مدت خود به خدمت گرفته است. هواداران پیش زمینه ای از این دو بازیکن ندیده اند و حالا باید دید این دو بازیکن که توسط استعدادیاب‌های باشگاه انتخاب شده اند، می توانند خود را به ترکیب اصلی نزدیک کنند یا خیر.

یه مدافع رفت، یکی دیگر آمد!

بعد از شکست تحقیر آمیز برابر تاتنهام یکی از ضعف‌های واضح شاگردان سولسشر خط دفاع بحران زده و نا منظم قرمزها بود. ابتدا و پیش از خرید یک مدافع، مدیران منچستر دست به فروش مدافع پا به سن گذاشته و با تجربه خود زدند. کریس اسمالینگ که اول فصل با قراردای قرضی راهی رم شده بود، حالا با قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو به تیم رم پیوست تا مسئولین منچستر با همین قیمت مدافعی جوان‌تر و با کیفیت‌تر را به خدمت بگیرند. از زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات، شایعاتی مبنی بر مذاکره قرمزها با الکس تیس به گوش می‌رسید. این انتقال بالاخره در روز آخر نهایی شد. به نظر می‌رسید مدیران باشگاه منتظر بودند تا اول اسمالینگ را به فروش برسانند و بعد یگبه سراغ جذب تیس بروند که این اتفاق در آخرین روز انجام شد. قرارداد این مدافع چپ پرتغالی با قرمزها چهار ساله است و باید دید او در ترکیب منچستر فیکس خواهد شد یا خیر.

به نظر می‌رسد سولسشر خیلی علاقه ای به تغییرات زیاد در تیم ندارد و قصد دارد تنها نقاط ضعف تیم را بپوشاند. شاید این سیاست جدید مدیران باشگاه است اما هر چه که است، خریدهای و هزینه‌های اقتصادی در دستور کار قرار دارد و باید دید این خریدهای کم قیمت و آزاد برای تیم عملکرد مثبت دارند یا خیر.

کد خبر: 1075462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =