افتتاح یک مرکز نوآوری برای رونق استارتاپ‌های تبلیغات و بازاریابی دیجیتال

«مرکز نوآوری و شتابدهی آو» با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری افتتاح شد تا راه رونق استارتاپ‌های فعال در حوزه بازاریابی دیجیتال، تبلیغات هوشمند و برندینگ هموار شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ،  مرکز نوآوری آو با تمرکز بر حوزه‌های مارکتینگ، تبلیغات و تحقیقات، بازار آینده کسب‌وکارها در این حوزه را برای ورود به دنیای نوآوری و فناوری‌ آماده می‌کند.

مرکز نوآوری آو بر بستر هلدینگ دی‌ان‌ای یونیون در کنار ۱۶ تیم فناور و استارتاپی در حوزه تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازار، برنامه ریزی رسانه، آموزش و مشاوره مارکتینگ و فناوری‌های پیشرفته فعالیت می‌کند.

همزمان با افتتاح مرکز نوآوری آو، چهار خدمت استارتاپی توسط استارتاپ‌های هلدینگ مذکور در حوزه بازاریابی دیجیتال که به بازار عرضه شده است، به دست معاون علمی و فناوری رییس جمهوری رونمایی شد.

بیش از ۴۵۰ نیروی انسانی تمام وقت و ۱۰۲۵ نیروی پاره وقت در این مجموعه فناور فعالیت می کنند. تیم‌های نوآور فعال در حل مسائل آینده بازاریابی از این خدمات بهره مند می شوند. شرکت های شناخته شده خارجی مشتری خدمات شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ هستند و در حال حاضر زمینه استفاده شرکت‌های داخلی از این خدمات فراهم شده است.

بر اساس اعلام معاونت علمی، بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای احداث این مجموعه فناور صورت گرفته است و در سال جاری نیز  ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =