قوه قضائیه با خط دهندگان به سعودی‌ها برخورد شدید کند

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: از نهادهای نظارتی و قوه قضائیه می‌خواهم با افرادی که در زمین عربستانی‌ها حرکت می‌کنند، به بدترین شکل برخورد شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از فارس، بهنام ابوالقاسم‌پور درباره اقدام برخی افراد ایرانی برای ارسال گزارش و ایمیل‌هایی به باشگاه النصر و AFC در پرونده شکایت باشگاه عربستانی از پرسپولیس اظهار داشت: خوب است رقیبان داخلی پرسپولیس از این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنند. همان گونه که ما هم وظیفه داریم از استقلال، سپاهان و شهرخودرو به عنوان نمایندگان ایران حمایت کنیم.

مهاجم اسبق تیم ملی ایران درباره سوءاستفاده افرادی مشخص از این جریان و خط‌دهی آن‌ها گفت: باید با این افراد بدترین برخورد صورت بگیرد. دستگاه نظارتی موظف است به شکلی با آن‌ها برخورد کند تا برای دیگران درس عبرت شود. حتی اگر هواداران الهلال از نرسیدن النصر به فینال خوشحال نشوند و یا مخالف این تیم باشند، هرگز در زمین ما حرکت نمی‌کنند. الان هم باید این گونه باشد. افرادی که به حریف خط می‌دهند باید با شدیدترین تنبیهات و جرایم مجازات شوند تا یاد بگیرند به جامعه ایرانی آسیب نرسانند.
ابوالقاسم پور افزود: با صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان، مردم ایران به خیابان‌ها ریخته و برای ساعاتی فارغ از مشکلات اقتصادی خود به جشن و پایکوبی پرداختند. خودم شاهد بودم برخی از هواداران استقلال هم از این موضوع شاد شدند و به پرسپولیسی‌ها تبریک گفتند. حساسیت زیادی روی عربستانی‌ها داریم، زیرا آن‌ها علیه کشورمان فضاسازی می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: عربستانی‌ها در تمام زمینه‌ها همه جوره ایران را می‌کوبند؛ بنابراین همه باید برابر چنین کشوری متحد شویم نه این که برخی افراد خاص، پا به زمین حریف گذاشته و آن‌ها هم در همان مسیر حرکت کنند. رفتار این افراد برای مملکت و نظام جمهوری اسلامی خوب نیست. ان‌شاءالله با ورود نهادهای نظارتی و قوه قضائیه به شکلی با این افراد برخورد شود که دیگران درس عبرت بگیرند.
پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه اگر تحرکات این چنینی منجر به صعود رأی به سود النصر شود چه کسی ضرر می‌کند، عنوان کرد: قطعا دود این اقدام به چشم مردم ایران می‌رود. مردمی که در این مدت مدام شاد و خوشحال بودند و با فینالیست شدن پرسپولیس فشارهای اقتصادی را تا حدی فراموش کردند، در صورت صدور رأی به سود النصر بار دیگر مایوس می‌شوند. به همین دلیل دود اقدام افرادی از داخل به سود عربستانی‌ها حرکت می‌کنند، به چشم مردم ایران می‌رود. قطعا از لحاظ ورزشی هم قهرمانی پرسپولیس به سود فوتبال ایران است و احتمال می‌رود سهمیه کشورمان را در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر شود؛ بنابراین باید نگاه ملی‌گرایانه به صعود تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

کد خبر: 1075501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =