توسلی: به‌جای زیرسوال بردن دیگران، روش استاندارد پیدا کردیم/ سلامت مردم اولویت «محشر» است

مدیر روابط عمومی نمایش میدانی «محشر» با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عنوان کرد: ما به دنبال روش‌ها و ایده‌های استاندارد برای مردم هستیم و اتفاقا همین نقطه برتری ما نسبت به سازمان‌هایی است که راحت‌ترین کار را انتخاب می‌کنند و تعطیل می‌کنند و می‌روند خانه می‌نشینند و فعالیت دیگران را زیر سوال می‌برند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، محمدجواد توسلی مدیر روابط عمومی نمایش میدانی «محشر» درخصوص چرایی امکان اجرا نمایش «محشر» توضیح داد: در این شرایط سخت کرونایی که هنوز هم سالن‌های تئاتر رونق سابق را نگرفته‌اند و روزهای سختی را می‌گذرانند، دوستان ما سعی کردند همان‌طور که سال گذشته نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» را در ایام محرم و در بوستان ولایت برگزار کردند، امسال نیز با وجود همه مشکلات، برنامه‌ای نمایشی را با عنوان « محشر» برای مردم اجرا کنند.

توسلی با بیان اینکه از تمام سختی‌ها و موانع سر راه برای برگزاری این نمایش آگاه بودیم، عنوان کرد: حدود 9 ماه از شیوع ویروس کرونا می گذرد ولی ما در هر مقطع توانستیم با این موضوع مواجهه مناسب داشته باشیم مثلاً به جای اینکه به فکر اکران فیلم در سالن‌های سینما باشیم و دغدغه فروش فیلم را داشته باشیم، اکران‌های آنلاین را انتخاب کردیم و با ایده خلاقانه سینما ماشین در آن مقطع موفق بودیم.

توسلی با اشاره به ابلاغیه تعطیلی که چند روز پیش از سوی دولت منتشر شد، توضیح داد: این ابلاغیه باعث شد ما دو شب اجرا را لغو کنیم، اما چون پیش‌بینی تمام شرایط را کرده بودیم و نکات بهداشتی و پروتکل‌ها لحاظ شده بود توانستیم مجوزهای لازم را کسب کنیم. شما می‌دانید اجرای میدانی در مساحت 15 هزار مترمکعب و در فضای باز تنها برای تعداد محدود کمتر از هزار نفر کار راحتی نیست ولی دوستان ما این کار سخت را انتخاب کردند چون سلامت مردم اولویت اصلی ما بود.

وی در ادامه عنوان کرد: در پروژه‌های میدانی که در سال‌های اخیرهمچون «شب آفتابی»، «آبی‌ترین وصال»، «فصل شیدایی» و «تنهاتر از مسیح» برگزار شد حداقل حضور مردم در هر سانس 5 هزار نفر بود و حتی حضور 15 هزارنفر در یک سانس را هم دوستان ما تجربه کردند، اما در شرایط فعلی و با لحاظ کردن پروتکل های بهداشتی ما امسال در هر سانس حداکثر پذیرای هزارنفر از مردم هستیم.

توسلی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عنوان کرد: ما به دنبال روش‌ها و ایده‌های استاندارد برای مردم هستیم و اتفاقا همین نقطه برتری ما نسبت به سازمان‌هایی است که راحت‌ترین کار را انتخاب می‌کنند و تعطیل می‌کنند و می‌روند خانه می‌نشینند و فعالیت دیگران را زیر سوال می‌برند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =