۲ شتاب‌دهنده قوی در سرای نوآوری واحد کرج مستقر می‌شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و جمعی از مسئولین این دانشگاه در بازدیدی، وضعیت موجود و روند انجام امور سرای نوآوری فناوری مواد این دانشگاه را بررسی کردند.

  به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در این بازدید ضمن مثبت ارزیابی کردن انجام امور مربوطه، بر تسریع روند آماده‌سازی این مرکز تاکید کرد.

   مجوز فعالیت سرای نوآوری فناوری مواد دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در اردیبهست 99 از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد و در مرداد 99 با معرفی فرزاد نصری به عنوان سرپرست، آغاز به کار کرد.

    فرزاد نصری با تایید این خبر گفت: این سرای نوآوری در حال حاضر در مرحله راه اندازی اولیه است که ضمن اختصاص فضای یک هکتاری بسیار مناسب، کار آماده سازی در بخش های مختلف اعم: ایجاد فضای اداری مربوطه، ایجاد فضای نمایشگاه دائمی فناورانه، ایجاد مرکز رشد تخصصی، ایجاد مرکز شتابدهی با استقرار دو شتابدهنده و ایجاد دو فضای کارگاهی به منظور تسهیل امور فناورانه را دنبال می کند.

   وی افزود: احیای فضای سبز به منظور زیبا سازی و مفرح نمودن فضای کار نیز از نکاتی است که در مرحله آماده سازی زیر ساخت اولیه می باشد.

   نصری در ادامه گفت: به زودی شاهد استقرار دو شتابدهنده قوی خواهیم بود که وظیفه برگزاری دو رویداد استارت آپی بزرگ و همچنین تجاری سازی محصولات را خوهیم داشت و امیدواریم  با حمایت مسئولان در هفته پژوهش سال جاری افتتاح و راه اندازی نهایی سرا را شاهد باشیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1075509

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =