برانکو: اگر النصر سندی از من علیه پرسپولیس دارد، رو کند!

باشگاه النصر در ادامه تلاش‌های خارج از زمین خود برای رسیدن به فینال آسیا، دست به دامن برانکو ایوانکوویچ شده بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ تاکید کرد غیر از پیگیری پرونده مطالباتش از پرسپولیس که از سوی وکیل او و از طریق فیفا انجام شده هیچ اقدامی علیه پرسپولیس انجام نداده است.

باشگاه النصر که شکایتش از پرسپولیس هیچ پایه حقوقی ندارد، در پی اضافه کردن حداقل مدارک و مستنداتی به پرونده است. النصری ها در یکی از اقدام های خود از برانکو ایوانکوویچ و وکیل او مدرکی علیه پرسپولیس خواسته اند. باشگاه عربستانی از برانکو خواسته که اعلام کند به پرسپولیس هشدار داده اگر تا تاریخ مشخص مطالباتش پرداخت نشود، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته می‌شود.

گفته می‌شود مدیران النصر تلاش کردند با برانکو ایوانکوویچ تماس بگیرند و حداقل یک دستنوشته از او علیه پرسپولیس داشته باشند. برانکو هیچ جوابی به پیام واسطه های باشگاه عربستانی نداد و آن ها در ادامه سراغ دارو بوشیچ، وکیل برانکو رفتند که او هم به النصر جواب رد داد و اعلام کرد او و موکلش حاضر نیستند هیچ اقدامی علیه پرسپولیس انجام بدهند. دارو بوشیچ تاکید کرد آن ها شکایت‌شان برای دریافت دستمزد برانکو را از طریق فیفا پیگیری کردند و در نهایت هم تابع تصمیم فیفا هستند و خارج از این مسیر قانونی هیچ اقدامی برای رسیدن به مطالبات خود نکرده و نخواهند کرد.

این در حالی است که برخی خبرنگاران عربستانی مدعی هستند وکیل برانکو هم در پرونده شکایت النصر از پرسپولیس، گواهی کرده باشگاه ایرانی از مدت ها قبل می‌دانست پنجره نقل و انتقالاتش بسته است!

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: اگر النصر و طرفدارانش نامه رسمی یا حتی دست نوشته غیر رسمی از من یا وکیل من دارند که ما علیه پرسپولیس گواهی کرده‌ایم، حتما این اسناد را ارائه کنند. وکیل من بارها تاکید کرده پروسه شکایت از باشگاه پرسپولیس فقط از طریق فیفا پیگیری می شود و طبیعی است ما مسیر دیگری را امتحان نکنیم. تا جایی که از ایران به من خبر داده اند، پرسپولیس تمامی نقل و انتقالات خود را قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات انجام داده و مرتکب هیچ تخلفی نشده است.

برانکو همچنین با تبریک فینالیست شدن پرسپولیس گفت: قبل از شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفته بودم پرسپولیس می‌تواند باز هم به فینال برسد. من بخشی از تاریخ باشگاه پرسپولیس هستم و باشگاه پرسپولیس هم بخشی از زندگی ورزشی من است. وقتی پرسپولیس به فینال آسیا می رسد معلوم است اولین و طبیعی‌ترین واکنش من شادی از این اتفاق است چرا که روزهای خوب همکاری با این مجموعه را به یاد می‌آورم. ما با پنجره بسته به فینال آسیا رسیدیم، با حمایت هواداران پرسپولیس که هنوز در قلب من جا دارند و با تلاش بازیکنانی که به خودشان هم گفتم که هر کدام شان به تنهایی می‌توانند یک تیم باشند. آن زمان ما می‌توانستیم حتی قهرمان آسیا شویم و حالا من امیدوارم این پرسپولیس در فینال به پیروزی برسد و قهرمان آسیا شود. این خواسته قلبی من در مورد سرنوشت تیمی است که سال‌های درخشانی را با هم گذراندیم.

گفته می‌شود برخی واسطه های باشگاه النصر حتی حاضر بودند مبالغی در اختیار وکیل برانکو ایوانکوویچ قرار بدهند تا از او سندی علیه پرسپولیس بگیرند. سندی در این حد که باشگاه پرسپولیس از عواقب نپرداختن پول برانکو با خبر بوده و عامدانه این مبلغ را پرداخت نکرده است اما دارو بوشیچ حاضر به انجام چنین کاری نشد.

وقتی در این مورد از برانکو سوال کردیم، جواب داد: یک بار دیگر گفته هایم را مرور کنید. من و پرسپولیس با هم یک تاریخ مشترک داریم. باز هم تاکید می کنم اگر مدرکی دست النصر و حتی طرفدارانش است که وکیل من اقدامی علیه پرسپولیس انجام داده، حتما همین امروز منتشر کنند.

کد خبر: 1075539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =