حمایت فدراسیون فوتبال عربستان از النصر در شکایت از پرسپولیس

فدراسیون فوتبال عربستان حمایت خود از النصر را در شکایت از پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از آ.اس عربی، هنوز در مورد بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین النصر عربستان و همتای ایرانی اش پرسپولیس مباحث زیادی وجود دارد که با پیروزی و صعود این تیم به دیدار نهایی برای غرب این قاره به پایان رسید.

مسئولان النصر عربستان به دلیل عدم صلاحیت برخی از بازیکنان برای حضور در لیست باشگاه‌های ایرانی خواستار صعود به فینال به جای شد و به این منظور اعتراض رسمی خود را به AFC تحویل داد.

روزنامه الریاضیه عربستان از منابع خود فاش کرد که مدیریت باشگاه النصر در اعتراض خود که دیروز به کنفدراسیون فوتبال آسیا، علیه باشگاه ایرانی پرسپولیس ابراز داشت، در چندین مورد اطمینان دارد، از جمله مهمترین این موارد دریافت شکایت از برانکو ایوانکوویچ کروات توسط مدیران باشگاه ایرانی است.  این مربی قبل از اینکه مجوز آسیا را بدست آورند از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده بود.

این روزنامه همچنین خاطرنشان کرد که روز گذشته مدیریت باشگاه النصر یک نامه مفصل اعتراضی را به AFC تحویل داد که با اسناد تأیید صلاحیت عدم مشارکت: "حامد لک ، آرمان رمضانی ، عیسی آل کثیر ، احسان پهلوان ، سعید آقایی ، میلاد سرلک و علی شجاعی" ،  بازیکنان ایرانی پرسپولیس ، در لیگ قهرمانان آسیا ارسال شده است.

این منابع نشان دادند که اتحادیه فوتبال عربستان به سرپرستی یاسر المشعل از اعتراض باشگاه النصر نماینده عربستان در لیگ قهرمانان آسیا علیه تیم پرسپولیس ایران حمایت می کند.

ابراهیم القاسم، دبیرکل فدراسیون، راهنمایی شد تا در اعتراض خود در کنار النصر بایستد،تمام جزئیات را دنبال کند و تمام الزاماتی را که مدیریت باشگاه می خواهد برآورده کند.

همین منابع افزودند که اسفار العسامی همچنین اعتراض خود را علیه این باشگاه ایرانی مبنی بر دریافت نامه هشدار دهنده از طرف فیفا در 12 آگوست ، مبنی بر پرداخت  مطالبات برانکو طی 30 روز از سوی فیفا بنا نهاد.

همین منابع تأیید کردند که اصرار و تمایل باشگاه ایرانی مبنی بر پرداخت نکردن هزینه با ثبت نام بازیکنان جدید پس از دریافت اخطار از سوی فیفا، از جمله اهداف غیرورزشی است که ممکن است جایگاه اسفار العسامی را در اعتراض وی تقویت کند.

اتحادیه فوتبال ایران در بیانیه‌ای در وب سایت رسمی خود تصریح کرد که ثبت نام بازیکنان طبق مهلت در دسترس تیم ایرانی بوده است ، یعنی تا تاریخ 12 سپتامبر ، در محدوده زمانی که فیفا برای مدت سی روز به باشگاه ایرانی اعطا کرده و پس از آن ممنوعیت ثبت شده است.

کد خبر: 1075554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =