ابلاغ دستور رئیس جمهور به وزرا برای تکمیل سامانه جامع تجارت

معاون اقتصادی رئیس جمهور با ارسال نامه‌ای به برخی وزرا دستور رئیس جمهور برای تکمیل سامانه جامع تجارت و اتصال سریع سازمان‌ها به این سامانه را ابلاغ کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور با ارسال نامه‌ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر راه و شهرسازی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشیکی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و همچنین رئیس کل بانک مرکزی مصوبه دولت مبنی بر اتصال سریع سازمان‌های بنادر و دریانوردی، گمرک جمهوری اسلامی ایران و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی و تکمیل سریع سامانه جامع تجارت را ابلاغ کرد.

در این نامه آمده است:

جناب آقای دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی

جناب آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی

جناب آقای رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت

جناب آقای خاوازی وزیر جهاد کشاورزی

جناب آقای نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

جناب آقای بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی

جناب آقای همتی رئیس کل بانک مرکزی

سلام علیکم.

بند سوم تصمیمات جلسه یکصد و هفتادم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ۱۳۹۹.۰۷.۱۳ که به تایید ریاست جمهوری اسلامی ایران رسیده است، به شرح ذیل جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

«کلیه دستگاه‌های مرتبط با فرآیند تجارت و توزیع (به ویژه سازمان بنادر و دریانوردی، گمرک جمهوری اسلامی ایران و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران) موظف به فوریت و حداکثر ظرف یک ماه، نسبت به رفع نقائص و تاخیر در ارسال اطلاعات به سامانه جامع تجارت طبق نیاز اعلامی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت برخط اقدام نمایند.»

محمد نهاوندیان

انتهای پیام/

کد خبر: 1075563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =