آمریکایی‌ها در برهه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که قابل اعتماد نیستند

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در برهه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که قابل اعتماد نیستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امام عزیز ما در وصیتنامه خود فرمودند آمریکا کشور به ذات تروریستی است.

وی افزود: ما در سال‌های گذشته هم در دوران دفاع مقدس و هم زمان حال جز جنایت، خیانت و پیمان‌شکنی چیزی از آمریکایی‌ها ندیدیم و این جنایات در همه موارد اتفاق می‌افتاد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: هواپیمای ما را روی خلیج فارس زدند و بچه‌ها، مادر و خواهرهای ما را به شهادت رساندند. بعد هم با گردن کلفتی به کسی که هواپیما را نابود کرده بود،‌ جایزه دادند.

علیزاده در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها از صدام در دفاع مقدس پشتیبانی کردند و حتی برای بحث شیمیایی آن نیز پیش‌قدم شدند و عزیزان ما هنوز هم بخاطر بمب‌های شیمیایی‌های آمریکای جنایتکار زجر می‌کشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها در برهه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که قابل اعتماد نیستند، یادآور شد: بحث تحریم‌های اقتصادی و یا تحریک‌ها و دخالت در کشورمان در آشوب‌ها و فتنه‌ها را هم دیدیم و این ذات آمریکا است. رهبری هم فرمودند آنهایی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند الفبای غیرت را بلد نیستند و این مطلب بسیار مهمی است.

وی با بیان اینکه اکنون ما در موضع قدرت هستیم و آمریکا در موضع ضعف است، گفت: چه ترامپ، چه بایدن و چه هر شخص دیگری که بخواهد رئیس جمهور آمریکا شود فرقی برای ما ندارد چرا که آمریکا در آستانه فروپاشی است و ما خوشبختانه در آستانه شکوفایی هستیم.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا منزوی شده و با کتک خوردن از منطقه خاورمیانه در حال خروج است.

وی تصریح کرد: حال که آمریکایی‌ها در موضع ضعف قرار گرفتند ما منتظر باشیم که ببینیم نتیجه انتخابات آنها چه می‌شود؟ واقعا اگر خیانت نباشد قطعا سادگی وحشتناک است و اگر هم عمدی باشد هم به فرموده رهبری الفبای غیرت را متاسفانه ندارند که چنین موضعی می‌گیرند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد: هر کس در آمریکا برای ریاست جمهور سرکار بیاید هیچ فرقی برای ما ندارد و به قول امام ما تصمیم گرفتیم شر جهانخواران را از سر ملت کوتاه کنیم.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1075579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =