محدودیت‌های جدید دانشگاه تربیت مدرس برای حضور کارکنان و دانشجویان

دانشگاه تربیت مدرس با توجه به شیوع کرونا، شرایط حضور دانشگاهیان را در دانشگاه محدود کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، در اطلاعیه‌ای که از سوی معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه تربیت مدرس صادر شده، محدودیت‌های سختگیرانه‌ای برای حضور دانشگاهیان در سطح دانشگاه در نظر گرفته شده است. بر این اساس، کلیه فعالیت‌های اعضای هیأت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی، حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان‌نامه و رساله، راهنمایی و مشاوره دانشجویان کماکان بصورت مجازی ادامه خواهد داشت و در صورت ضرورت و بنا به تشخیص عضو هیأت علمی، مدیر گروه و یا هیأت رئیسه دانشکده، حضور افراد در محل کار برای مدت کوتاه بلامانع است.

همچنین فعالیت اداری کارکنان در واحدهای مختلف به صورت دورکاری خواهد بود و در صورت ضرورت و موارد اجتناب ناپذیر بنا به تشخیص مسئول واحد صرفا برای خدمات اولویت دار به صورت حداقلی می‌توانند در محل کار حضور یابند. در هر حال جانبازان با سابقه بیماری تنفسی، کارکنان بالای ۶۰ سال، افراد دارای بیماری زمینه ای، زنان باردار و بانوان دارای فرزند خردسال مشمول حداقل حضور نخواهند بود. بر این اساس مسئولان واحدها پیشاپیش اسامی افرادی که حسب ضرورت جدی و نیاز قطعی در محل کار حضور می‌یابند را به امور اداری اعلام نمایند تا مجوز حضور آن‌ها در این دوره صادر و ارائه گردد.

بر اساس تصمیم هیأت رییسه دانشگاه تربیت مدرس، مدیریت حراست از ورود کارمندانی که فاقد مجوز هستند ممانعت خواهد کرد.

ورود کلیه مراجعین متفرقه به دانشگاه تربیت مدرس تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ضرورت وفق دستورالمل معاونت پشتیبانی و بنا به تشخیص واحدهای ذی ربط مراتب می‌بایست از قبل با مدیریت حراست هماهنگ شود.

کلیه مراسم، نشست‌ها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی لغو می‌گردد و در صورت ابلاغ بخشنامه‌ها و راهبردهای جدید از مراجع ذی ربط اصلاحات لازم در دستورالعمل‌ها اعمال و ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =