شجاعی: رئیس جمهور آینده روحیه تحول‌گرایی داشته باشد

یک نماینده اصول‌گرای مجلس شورای اسلامی تحول‌گرایی و داشتن روحیه جهادی و مردمی را از مهم‌ترین مولفه‌های مورد نیاز برای رئیس جمهور آینده عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حسن شجاعی اظهار کرد: به نظر من مهم‌ترین مولفه‌ای که رئیس جمهور آینده باید داشته باشد روحیه تحول‌گرایی، جهادی و مردمی است اگرچه بخشی از مشکلات فراوانی که ما اکنون گرفتارش هستیم ناشی از تلاش‌های دشمن است ولی بخش قابل توجهی از آن هم ناشی از آن است که این خصوصیت در مدیران اجرایی نیست.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور آینده باید تحول‌خواه و بن‌بست‌شکن باشد و روحیه جهادی و مردمی داشته باشد نه اینکه از مردم فاصله بگیرد و با درد مردم به درد نیاید.

این عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره نحوه ارزیابی سوابق و شعارهای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در نظر گرفتن سوابق کاندیداها به تنهایی کافی نیست بلکه باید خروجی مدیریت کاندیداها در گذشته را مورد توجه قرار دهیم. اینکه آن‌ها در گذشته چه پست و عنوانی داشتند به تنهایی اهمیتی ندارد. باید خروجی عینی و واقعی که برای مردم و نظام داشته‌اند را مورد توجه قرار دهیم.

نماینده مردم ابهر در مجلس اضافه کرد: در دنیای معاصر مدیریت‌ها دیگر مبتنی بر فرد نیست بلکه تیمی است بر همین اساس مردم باید به اطرافیان و نزدیکان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دقت و شناختی از آن تیم پیدا کنند. شاید این بتواند ملاکی برای این باشد که آیا آن کاندیدا می‌تواند با قرار گرفتن در پست جدید مشکلات مردم را حل کند یا خیر.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1075620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =