تمدید ارسال آثار سوگواره روایت شیدایی تا پایان ماه صفر

ارسال آثار سوگواره روایت شیدایی شامل عکس و فیلم کوتاه تا پایان ماه صفر تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ( ایسکانیوز) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو ارسال آثار از جمله عکس های موبایلی و فیلم کوتاه سوگواره روایت شیدایی که به مناسبت محرم و صفر برگزار می شود، تا پایان ماه صفر ، ۲۷ مهرماه تمدید شد.

بر اساس اخبار دریافتی از دبیرخانه سوگواره تاکنون ۵۹۸  عکس و ۵۸ فیلم کوتاه به دبیرخانه ارسال شده است. همچنین بیشترین آثار از استان های تهران، مشهد، یاسوج، اهواز، آذربایان شرقی، خراسان شمالی، اردبیل، یزد، شیراز، خراسان رضوی، گرگان و کرمان به دبیرخانه سوگواره رسیده است.

گفتنی است سوگواره روایت شیدایی در قالب عکس و فیلم کوتاه با موضوع عزاداری های محرم و صفر و در محورهای معرفی آیین ها و مراسم عزاداری در اقوام مختلف، روضه های خانگی، عزاداری های کودکان در ایام محرم و نذورات مردمی به خصوص اهدا اقلام بهداشتی مربوط به پروتکل های کرونا از سوی فرهنگسرای سرو برگزار می شود .

علاقه مندان جهت ارسال آثار خود می‌توانند به دو شیوه از طریق سایت https://majazi.farhangsara.ir، Instagram و یا ارسال فایل اثر به شماره واتساپ ۰۹۳۳۵۹۷۹۵۹۴ اقدام نمایند.

در تمامی شیوه‌های عنوان شده جهت ارسال اثر می‌بایست مشخصات کامل صاحب اثر، آدرس و شماره تماس صاحب اثر به همراه بخش مورد نظر جهت حضور در سوگواره نیز ارسال گردد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۷۹۹۱۵۴ دبیر خانه سوگواره تماس حاصل کنند و یا با پست الکترونیکی ravayate.sheydaei@gmail.com ارتباط برقرار کنند.

آدرس اینستاگرام سوگواره شیدایی: Instagram: @ravayate_sheydaei

کد خبر: 1075638

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =