پرونده مظاهری به کمیته انضباطی رفت؛ محرومیت در انتظار استقلال و رشید؟

ارجاع پرونده رشید مظاهری به کمیته انضباطی احتمال محرومیت این بازیکن و باشگاه استقلال را بالا برده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، پرونده شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری و باشگاه استقلال بابت فسخ قرارداد یک طرفه این بازیکن و امضای قراردادش با آبی‌های پایتخت پس از چند روز که در کمیته تعیین وضعیت در دست بررسی بود به کمیته انضباطی ارجاع داده شد.

مظاهری که چندی پیش با حضور در سازمان لیگ قراردادش را با تراکتور به صورت یک طرفه فسخ کرد، قراردادی با استقلال تهران امضا کرد و باشگاه تراکتور مدعی است این اقدام غیر قانونی بوده و از همین رو هم از مظاهری و هم از باشگاه استقلال شکایت کرد.

اگرچه هنوز حکمی از سوی مراجع ذیربط در خصوص این پرونده صادر نشده اما ارجاع پرونده به کمیته انضباطی می‌تواند نشانه‌هایی از این باشد که باشگاه استقلال و رشید مظاهری در اینباره محکوم شدند و برای تعیین میزان جرایم و محرومیت‌های احتمالی این پرونده به کمیته انضباطی ارجاع داده شده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که باشگاه استقلال به طور همزمان درگیر مشکلات بزرگ زیادی از جمله انتخاب و توافق با سرمربی جدید خودش، احتمال جدایی تعدادی از مهره‌های کلیدی، پرونده بدهی‌ها و بسته بودن پنجره باشگاه و... است و در این شرایط اگر حکمی علیه این باشگاه صادر شود و یا اجازه استفاده از مظاهری را نداشته باشد مشکلات جدیدی برای مدیریت این باشگاه ایجاد خواهد شد.

کد خبر: 1075680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =