تلاش سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا جهادی عظیم است

رئیس دادگستری شهرستان ری از بهشت زهرا(س) در جریان بازدید از بهشت زهرا (س) تلاش این سازمان را در بحران کرونا جهادی عظیم برشمرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(کرونا-جهادی-عظیم-است">ایسکانیوز)، رسول جلالی رئیس دادگستری شهرستان ری، غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری به همراه سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) از بخش های مختلف مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به شهروندان به ویژه در بحران کرونا قرار گرفتند.

رئیس دادگستری شهرستان ری ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا گفت: به راستی کار در بهشت زهرا(س) به ویژه در شرایط بحران کاری سخت و طاقت فرسا است و زحمات پرسنل بهشت زهرا(س) و در راس آن مدیرعامل این سازمان در بحران کرونا به نوعی جهاد عظیم است.

وی افزود: از نکات قابل توجه در بهشت زهرا(س) این است که با توجه به حجم زیاد مراجعه کننده و ارباب رجوع در طول روز پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می شود و خدمات مناسب در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به شهروندان ارائه می‌شود.

جلالی در مورد فعالیت ۹ ماهه بهشت زهرا(س) در بحران کرونا تصریح کرد: اقدامات بهشت زهرا(س) از اولین روزهای این بحران آغاز شده و همچنان با تلاش و زحمات عزیزانی که با جان و دل به شهروندانی که به دلیل کرونا حتی خانواده خودشان از متوفیان دوری می کنند، به بهترین نحو ممکن خدمات رسانی انجام می‌دهند.

در ادامه غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری در خصوص خدمات سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا گفت: یکی از مراکزی که در بحران کرونا زحمات و فعالیتش افزایش داشته سازمان بهشت زهرا(س) است و ما وظیفه خود دانستیم که برای تشکر و قدردانی از این عزیزان به ویژه مدیرعامل این سازمان در بهشت زهرا(س) حاضر شویم و رو در رو با همکاران و تلاشگران خاموش در عرصه خدمات رسانی به مردم در این بحران دیدار کنیم و به آنان خداقوت بگوییم.

وی افزود: با بازدیدی که از قسمت های مختلف مجتمع عروجیان انجام شد و همچنین بنا به گزارش مدیران ارشد ستاد کرونای استان تهران رعایت دستروالعمل ها و پروتکل های  بهداشتی در بهشت زهرا(س) در بالاترین سطح قرار دارد و تعداد دفعات غربالگری و اهمیت دادن به شرایط کاری پرسنل از دیگر افتخارات این سازمان است که مدیریت عالمانه و با برنامه سازمان بهشت زهرا(س) آن را محقق کرده است.

وی افزود: مدیریت بهشت زهرا(س) در بحران کرونا و تکریم خانواده های داغدار نقطه قوت نظام اسلامی است و بایستی الگوی سایر دستگاه‌ها باشد .

دادستان شهرستان ری با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در بهشت زهرا(س) باعث افتخار و عزت کشور عزیزمان است گفت: من پس از بازدید از بهشت زهرا(س) و دریافت گزارش عملکرد این سازمان در بحران کرونا پیشنهاد دادم تا این موارد رسانه ای شود و مردم در جریان حماسه ای که توسط این پرسنل شریف و زحمتکش انجام شده است، قرار گیرند.

وی افزود: اینکه در حکومت اسلامی و شیعه سازمان بهشت زهرا(س) در این بحران بی سابقه به یاری و کمک سایر ادیان الهی می شتابد و درگذشتگان بر اثر بیماری کرونا را با درخواست خودشان رتق و فتق می کند از افتخارات و سربلندی نظام اسلامی و ما شیعیان است و دنیا باید این را بداند.

دادستان شهرستان ری در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان ری و تمهیدات دادستانی برای این امر گفت: رصد حقوق عامه از وظایف دادستانی است و ما  به طور مستمر با نامه نگاری به ادارات بهداشت شهرستان تمامی دستورالعمل های صادره از ستاد ملی کرونا را رصد می کنیم و بر اجرای آن نظارت دقیق داریم که سازمان بهشت زهرا(س) از جمله دستگاههایی است که به بهترین شکل ممکن دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را اجرا می کند.

در ابتدای این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) گزارش جامعی در خصوص اقدات صورت گرفته و برنامه های مدیریتی سازمان بهشت زهرا(س) به ویژه در بحران کرونا ارائه کرد.

وی تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و صیانت از جان شهروندان و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) از برنامه های اصلی و راهبردی ما در بحران کرونا بوده و کارکنان بهشت زهرا(س) از ابتدای این بحران درکنار شهروندان و مراجعه کنندگان داغدار بوده وبدون وقفه و با ایثارگری به خدمات رسانی می پردازند و این بحران همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر
انتهای پیام/

کد خبر: 1075714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =