امارات به سهمیه بندی نفت اوپک پلاس پایبند است

وزیر انرژی امارات متحده عربی اعلام کرد که این کشور با وجود نیاز داخلی به انرژی، به توافق کاهش تولید اوپک پلاس متعهد است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از پلتس، سهیل المزروعی اعلام کرد که امارات متحده عربی با وجود نیاز انرژی داخلی این کشور که در ماه اوت و برای تأمین تقاضای گاز برای تولید برق افزایش یافت و سبب شد تولید این ماه بالاتر از سهمیه این کشور مطابق توافق کاهش تولید اوپک پلاس باشد، به سهمیه خود در این توافق پایبند است.

وی در نشست مجازی مجمع رهبران تجاری آسیا گفت: امارات متحده عربی به تعهدهای خود در توافق کاهش تولید اوپک پلاس پایبند است.

وزیر انرژی امارات افزود: برای نمونه، یک ماه پس از ماه اوت که مجبور شده بودیم کمی تولید را افزایش دهیم، تولید بیش از سهمیه خود را جبران کردیم. امارات متحده عربی تولید خود را در ماهی که نیاز داشت هم کاهش داده است، زمانی که هنوز تقاضا برای برق و گاز مورد نیاز وجود دارد.

المزروعی جزئیاتی درباره کاهش تولید ماه سپتامبر ارائه نکرد.

یک منبع مطلع از شرایط امارات روز دوشنبه (۱۴ مهرماه) به پلتس گفت: سومین تولیدکننده بزرگ نفت اوپک تولید خود را در ماه سپتامبر ۸ درصد کاهش داد و به ۲ میلیون و ۴۷۶ هزار بشکه در روز رساند. سطح پایبندی امارات به سهمیه‌اش در توافق کاهش تولید اوپک پلاس در ماه سپتامبر ۱۱۶ درصد بود، زیرا این کشور تولید بیش از حد خود در ماه اوت را جبران کرد.

امارات متحده عربی در ماه اوت ۲ میلیون و ۶۹۳ هزار بشکه در روز یعنی ۱۰۳ هزار بشکه در روز بیش از سهمیه‌اش در توافق اوپک پلاس نفت تولید کرده بود.


انتهای پیام/

کد خبر: 1075742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =