هشدار وزیر بهداشت انگلیس درباره افزایش آمار مبتلایان

وزیر بهداشت انگلیس ضمن هشدار درباره افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشورش گفته شمار بالای مبتلایان، مشکلات شدیدی را برای انگلیس به وجود می‌آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، «مات هنکوک»، وزیر بهداشت انگلیس امروز (چهارشنبه) درباره افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشورش ابراز نگرانی کرد و در این خصوص هشدار داد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «راشا تودی»، هنکوک در این باره گفت افزایش مبتلایان به کرونا، مشکلات شدیدی را برای انگلیس به وجود می‌آورد.

وزیر بهداشتی انگلیس همچنین درباره تعداد افرادی که روزانه بر اثر ابتلا به این ویروس در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند هشدار داد.

وی گفت: «این یک چالش است و همه این مسئله را خواهند دید. از افزایش میزان مبتلایان و متأسفانه افزایش تعداد افرادی بستری شده در بیمارستان که در هفته‌های گذشته به شدت آمار بالایی داشته‌اند،‌ می‌توان فهمید که با مشکل بزرگی مواجه هستیم.»

هنکوک همچنین گفت چالش ما این است که با موج دوم ویروس کرونا مقابله کنیم و در عین حال تا جایی که ممکن است آسیب کمی را متحمل شویم.

روز گذشته (سه‌شنبه)، انگلیس بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ مورد ابتلای جدید را به ثبت رساند که نسبت به روز گذشته، ۲ هزار مورد افزایش داشته است.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۷۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

بر اساس آمار و ارقام منتشر شده در وبگاه «ورلداُمترز» تاکنون بیش از ۵۳۰ هزار نفر در انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از ۴۲ هزار ۴۰۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1075757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =