در اقتصاد و جامعه‌شناسی می‌توان به دانش اسلامی دست یافت؟

اولین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی سوره با نام «سوره‌ی محمد رسول‌الله»، امشب ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، این قسمت از برنامه به بررسی قلمرو دین اختصاص خواهد داشت و با طرح این پرسش  آغاز می‌شود که آیا در علومی از جمله اقتصاد، تربیت، مدیریت و جامعه‌شناسی، می‌توان به دانش اسلامی دست یافت یا خیر سپس دیدگاه‌ها و رویکردهای مختلفی که در میان متفکران و محققان برجسته اسلام در این باره وجود دارد، بازگو می‌شود.

در بخش دوم برنامه، مسعود دیانی و آیت الله ابوالقاسم علیدوست به گفت و گو خواهند نشست. موضوع گفت و گوی آنان «پیامبر دنیا، پیامبر آخرت» است که طی آن درباره گستره‌ی رسالت پیامبر عظیم الشان اسلام و در تعبیری دیگر قلمرو دین به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت. بخش‌ دیگر این قسمت از برنامه «سوره‌ی محمد رسول‌الله» به معرفی جدیدترین کتاب‌ها و دیدگاه ها درباره حضرت محمد اختصاص خواهد داشت.

برنامه تلویزیونی «سوره» به تهیه‌کنندگی مرتضی روحانی، از ۱۶ تا ۲۶ مهرماه، به مدت یازده شب، هر شب ساعت ۲۳ به صورت زنده و به مدت ۷۵ دقیقه روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت. 

کد خبر: 1075762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =