رسمی: فکری(بالاخره) سرمربی استقلال شد

سرمربی فصل گذشته تیم نساجی مازندران پس از کش و قوس فراوان به عنوان سرمربی استقلال معرفی شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، محمود فکری پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت امشب به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران معرفی شده است.

فکری که فصل گذشته هدایت تیم نساجی مازندران را برعهده داشت امروز قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد. عدم رضایت باشگاه نساجی موجب شد تا پیوستن فکری به تیم سابقش به طول بیانجامد.

سرمربی ۵۱ ساله از روز یکشنبه با مدیران استقلال دیدار کرده و رضایتش برای پیوستن به این تیم را اعلام کرده بود اما به دلیل اینکه با نساجی قرارداد داشت نمی‌توانست قراردادش را با استقلال نهایی کند.

این سرمربی پس از چند جلسه با مدیران نساجی که به نتیجه نرسید و مشخص شد این باشگاه رقم بالایی را برای صدور رضایت‌نامه‌اش درخواست می‌کند برای سهولت پیوستن به استقلال ظهر امروز به سازمان لیگ رفت و قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد.

دومین جلسه کاپیتان سابق آبی پوشان با اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیرعامل و احمد مددی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه در نهایت به توافق نهایی انجامید تا او به عنوان سرمربی جدید در لیگ بیستم معرفی شود.

فکری امروز اعلام کرد دستیاران او در نساجی قرار است در استقلال هم در کنار او حضور داشته باشند و همچنین خبر می‌رسد که قرار است در کنار آنها آرش برهانی هم به عنوان دستیار جدید به کادرفنی ملحق شود.

پروسه انتخاب سرمربی تیم استقلال پس از استعفای فرهاد مجیدی و انتخاب مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی موقت ابتدا با بازگشت آندره آ استراماچونی کلید خورد؛ پس از اینکه او پیشنهاد استقلال را نپذیرفت نام الکس نوری مطرح شد که پیشنهاد استقلال به او هم قانع کننده نبود تا در بین گزینه‌های ایرانی مانند جواد نکونام، فرهاد مجیدی، مهدی پاشازاده و محمود فکری در نهایت کاپیتان سابق آبی پوشان این مسئولیت را برعهده بگیرد.

کد خبر: 1075773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =