حرکت دسته عزاداری به سمت مرز شلمچه ممنوع است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: امسال هیچ تمهیدات خدماتی از جمله برپایی مواکب در مرز شلمچه تدارک ندیده شده و از طرفی تجمع در وضعیت فعلی خطرناک است که طبق تصمیم ستاد کرونا حرکت دسته‌های عزاداری به سمت مرز شلمچه ممنوع است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام رضا متوسل رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر در گفت‌وگویی اظهار کرد: ما هر سال در شهرستان خرمشهر با افتخار و از صمیم قلب میزبان زائران عزیز بودیم اما امسال به دلیل بحث شیوع ویروس کرونا از این نعمت محروم شدیم.

وی عنوان کرد: بر همین اساس امسال هیچ تمهیدات خدماتی از جمله برپایی مواکب در مرز شلمچه تدارک ندیده شده و از طرفی تجمع در وضعیت فعلی خطرناک است، بر همین اساس طبق تصمیم ستاد کرونا حرکت دسته‌های عزاداری به سمت مرز شلمچه ممنوع است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: درخواست همه ما از محبان حضرت سیدالشهدا (ع) این است که به مرز شلمچه مراجعه نکنند و اعمال عبادی خود از جمله سوگواری و قرائت زیارت اربعین را در منازل و یا مکان‌هایی که مجاز است، برگزار کنند.

متوسل عنوان کرد: قطعا پاداش و اجری که علاقمندان به پیاده‌روی اربعین در منزل خود می‌برند، کمتر از حضور در پیاده‌روی نیست و امیدواریم همه ما به همان معرفت واقعی نسبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت دست پیدا کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1075782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =