نظری: انتخابات ۱۴۰۰، باید تهدیدها را به فرصت بدل کند

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: مردم برای دولت سیزدهم، خواهان یک مدیریت جهادی هستند تا روی ریل مجلس جهادی کار را پیش ببرد. ما نیازمند دولت جوان، انقلابی و پرانرژی هستیم تا شرایط تهدید را به فرصت بدل کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علیرضا نظری  در مورد چالش‌های رئیس جمهور سیزدهم دوره قوه مجریه گفت: با توجه به وضعیتی که کشور الآن دارد و شرایط جنگ اقتصادی و تحریمی، اوضاع خوبی نداریم. کشور در شرایط سختی قرار دارد و ناکارآمدی‌ها مزید بر علت شده‌اند.

وی با بیان اینکه «مجلس برای ریل گذاری آماده است» گفت: قوه مقننه در قالب طرح‌ها و لوایح، ریل‌گذاری لازم برای حرکت کشور را تعریف می‌شود. ما برای دولت سیزدهم، خواهان یک مدیریت جهادی هستیم تا روی ریل مجلس جهادی کار را پیش ببرد. ما نیازمند دولت جوان، انقلابی و پرانرژی هستیم تا شرایط تهدید بدل به فرصت شود. مجلس به جد پشتیبان دولت خواهد بود.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با استناد به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اگر از ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنیم، ظرفیت‌های بالقوه بالفعل می‌شود و دولت و اقتصاد در تراز نظام و مردم محقق خواهد شد.

وی در مورد اهمیت سوابق اجرایی رئیس جمهور آینده گفت: بی شک سوابق اجرایی اهمیت دارد چرا که بر اساس تخیلات تصمیم نمی‌گیرد. کسی سابقه‌دار است که دوران آزمون و خطا را پشت سر گذاشته است. چنین فردی با رجوع به تجربیاتش با محاسباتی کارشناسی، کار را پیش می‌برد. مردم بعد از چند انتخابات اخیر، به حدی از بلوغ سیاسی رسیده‌اند.

نظری با استناد به بیانات رهبری گفت: ایشان همیشه به مردن توصیه می‌کنند که مردم چشمشان را باز کنند و از روی آگاهی تصمیم بگیرند. اگر تصمیم غلطی برآمده از بی‌تدبیری گرفته شود، تاوانش را خود مردم پس خواهند داد. این مردم هستند که از انتخابش نتیجه می‌گیرد.

نماینده مردم خمین در مجلس مجلس تأکید کرد: بعید است مردم تحت تأثیر تبلیغات رسانه‌ای قرار بگیرند و به هر کسی رأی دهند. مردم به ظرفیتی رسیده‌اند که بین نامزدها انتخاب بهتری داشته باشند. پشت سر گذاشتن هر دوره جمهوری اسلامی باعث تکمیل بلوغ سیاسی مردم ایران شده است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1075795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =