به زودی پارسیان تبدیل به یکی از قطب‌های صنایع جنوب کشور می‌شود

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اشتغال جوانان متخصص و بومی پارسیان باید در دستور کار مدیران صنایع انرژی بر قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احمد جباری در بازدید از منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان، افزود: به زودی پارسیان تبدیل به یکی از قطب‌های صنایع در جنوب و دروازه اصلی واردات محصولات مواد خام ضروری و صادرات محصولات تولیدی مناطق ویژه اقتصادی استان و کشور می‌شود.

نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با اجرای طرح‌ها این منطقه از همه امکانات حمل و نقلی هوایی، زمینی، ریلی و دریایی برخوردار و حداقل برای شصت هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد شود.

سرپرست مدیر عاملی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: چشم انداز تولید ۱۸ میلیون تنی محصولات پتروشیمی، چهار میلیون تنی فولاد، ۶۰۰ هزار تنی آلومینیوم و ۳ میلیون تن پودر آلومینا، تولید ۴۳۰۰ مگاوات برق و ۷۵۰ هزار متر مکعبی آب شیرین کن برای این منطقه اقتصادی تعریف شده است.

جواد بابایی با اشاره به اینکه مجوز مرز رسمی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و مجوز کد گمرکی گرفته نیز صادر شده است، افزود: اکنون واردات در حال انجام است و به زودی مجوز صادرات از این منطقه نیز داده می‌شود.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1075833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =