واحدهای صنفی متخلف امسال ۹۶۰ میلیارد تومان جریمه شدند

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: در شش ماهه اول امسال ۷۲ هزار و ۵۴۳ گشت مشترک بازرسی انجام شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس تابش گفت: در شش ماهه اول امسال ۷۲ هزار و ۵۴۳ گشت مشترک بازرسی انجام شده و این تعداد گشت بازرسی منجر به تشکیل ۳۱ هزار و ۷۲ پرونده تخلف به ارزش حدود ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال شده است.

وی همچنین تصریح کرد: گشت‌های مشترک بازرسی با حضور ادارات کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، ادارات کل استاندارد، ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌ها در استان‌ها انجام می‌شود.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در ادامه بیان کرد: سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در زمان مورد اشاره ۳۳ درصد از گشت‌های مشترک خود را با اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌ها، ۲۰ درصد را با ادارات کل تعزیرات حکومتی، ۱۵ درصد را با دانشگاه‌های علوم پزشکی، یک درصد با ادارات کل استاندارد، یک درصد با ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ۳۰ درصد مابقی را با سایر دستگاه‌ها انجام داده اند.

تابش گفت: از مجموع پرونده‌های تخلف متشکله، ۲۷ درصد مربوط به گشت با ادارات کل تعزیرات حکومتی، ۳۴ درصد مربوط به گشت مشترک با اتاق اصناف و ۳۹ درصد مربوط به سایر دستگاه‌های ذی ربط است.


انتهای پیام/

کد خبر: 1075871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =