بازنمایی موکب‌های اربعین حسینی در محلات شمال شرق تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ گفت: همزمان با فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان موکب‌های اربعین در سطح نواحی ۹ گانه این منطقه بازنمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد خادمی با بیان این خبر افزود: با در نظر گرفتن شرایط ویروس کرونا در تهران و ابلاغ دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، مراسم عزاداران اربعین سید و سالار شهیدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این منطقه برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اجرای برنامه‌های عزاداری منطقه ۴ در دو بخش اجرایی و مجازی گفت: به منظور حفظ ارزشهای دینی و پاسداشت مناسبت‌های مذهبی و ملی، برنامه‌های عزاداری اربعین حسینی در دو بخش اجرایی و مجازی از ۱۴ تا ۱۸ مهر ماه در نواحی ۹ گانه منطقه در حال اجرا است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ بازنمایی مراسم اربعین در محلات این منطقه را یکی از برنامه‌های این منطقه عنوان کرد و افزود: بازنمایی موکب‌های اربعین در محلات ۲۰ گانه برای شهروندان منطقه در کنار برنامه‌های هر خانه شهید یک حسینیه، کوچه‌های حسینی و چهارپایه خوانی از برنامه‌های اجرایی منطقه ۴ در این روزها است.

خادمی همچنین به اجرای ویژه برنامه‌های پاسداشت اربعین در بخش مجازی اشاره کرد و گفت: در فضای مجازی نیز با اجرای برنامه‌هایی همچون تهیه محتوا و سخنرانی‌های مذهبی در قالب تصویری و نوشتاری و انتشار در شبکه‌های اجتماعی سطح منطقه، تهیه و اجرای مداحی‌های ویژه اربعین به صورت تصویری، زیارت اربعین و پخش نواهای مذهبی به شهروندان مشتاق خدمات رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =