ترامپ از چه درمانی برای COVID-١٩ استفاده کرده است؟

ترامپ و همسرش ملانیای از جدیدترین و مشهورترین قربانیان ویروس کرونای جدید(SARS-CoV-۲) بوده اند، اما بهترین درمان برای آن ها و سایر بیماران چیست؟ محققان دانشگاه ویرجینیا در تلاش برای یافتن راهکار درمانی، پیشنهادی برای این امر داشته اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ،  در حال حاضر، هیچ درمان تایید شده‌ای برای بیماران با شرایط بدون علایم، مبتلا به نوع ملایم و مبتلا به نوع متوسط بیماری COVID-۱۹ وجود ندارد. با این حال به نظر می رسد که اوضاع در حال تغییر است و کارآزمایی‌های بالینی صورت گرفته نشان می‌دهد که استفاده از آنتی بادی ها علیه گلیکوپروتئین اسپایک کروناویروس جدید می‌توانند راهی موثر برای مقابله با این بیماری باشند.

در این رویکرد که شبیه استفاده از پلاسمای بیماران قبلی است، آنتی بادی ها به ویروس متصل می شوند و مانع از ورود آن به سلول و تکثیرشان می شوند. این می تواند رویکردی بسیار موثر برای مقابله زودهنگام با بیماری باشد.

داده های اولیه فازهای بالینی در دست انجام نشان داده است که بیماران مبتلا به COVID-۱۹ که مورد ترزیق کوکتیل آنتی بادی‌های مونوکلونال علیه گلیکوپروتئین اسپایک ویروس کرونا قرار گرفتند، تنها بین ۷ تا ۱۳ روز علایم را نشان دادند و میزان ویروس باقی مانده در ناحیه حلق و بینی شان به میزان قابل ملاحظه ای کاهش یافت. کمپانی Regeneron از کمپانی های پیشگام در تولید این آنتی بادی ها است و حال به نظر می رسد که رئیس جمهور آمریکا نیز کوکتیل آنتی بادی تولید این کمپانی را دریافت کرده است این در حالی است که این آنتی بادی ها و سایر درمان ها پیشنهادی برای انستیتو ملی سلامت در حالت اورژانس قرار دارند تا تست شده و کارایی و ایمنی ها تایید شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =