آپکو خدمات خود را به صورت سیار ارائه می‌کند

مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران‌خودرو (آپکو)، از برنامه همکاری با امداد خودروی ایران برای ارسال،‌ تحویل و نصب قطعات آپشن بر روی خودرو به صورت سیار خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، طبق اعلام گروه صنعتی ایران‌خودرو، کیوان وزیری از آغاز همکاری با نهادها و ارگان‌های مختلف برای تجهیز خودروها خبر داده و با بیان اینکه به تازگی یکی از خودروهای صنایع دفاعی را تجهیز کرده‌ایم؛ گفت: اکنون به دنبال عقد تفاهم‌نامه و قرارداد برای تجهیز خودروهای مرتبط با این سازمان هستیم. 

مدیرعامل آپکو ادامه داد: توسعه همکاری با نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو برای ارائه خدمات آپشنال مورد درخواست مشتریان، از جمله طرح‌های آپکو است. این درحالی است که ‌آپکو در حال حاضر با ۴۰ نمایندگی مجاز ایران‌خودرو درحال همکاری است. برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدتی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان،‌ دست واسطه‌گران و سودجویان بازار آپشن خودرو را کوتاه کنیم.

و ی افزود: تولید محصول سفارشی در خط تولید نیز از دیگر برنامه‌های آپکو است. در این راستا آپشنال کردن خودروهایی همچون خانواده دنا، پارس و سمند در دستور کار قرار دارند. برای توسعه بازار محصولات آپشنال،‌ به دنبال ورود به بازار کشور عراق هستیم.

 وزیری ضمن تاکید بر لزوم دریافت خدمات آپشن از شرکت آپکو، اظهار کرد: ایمنی و رفاه مشتریان،‌ از الزامات مهم آپکو در ارائه خدمات بوده و با توجه به این که تمامی اقدامات با رعایت استانداردهای لازم صورت می‌گیرد، خدمات گارانتی خودرو نیز به صورت کامل ارائه می‌شود. نصب قطعات ایمنی، داخلی، برقی، یدکی، صوتی و تصویری همچون دزدگیر، سنسور و دوربین و قطعات تزیینی مانند موکت، سرامیک و قطعات ارگونومی با تنوع و رعایت استانداردهای گروه صنعتی ایران‌خودرو توسط شرکت آپکو انجام می شود.

مدیرعامل آپکو در رابطه با درگاه‌های موجود برای خرید قطعه از آپکو گفت: مشتریان می‌توانند از طریق سایت اینترنتی و همچنین مراجعه حضوری نسبت به خرید و نصب اقلام آپشن برای خودرو اقدام کنند. مدیریت ارتباط با مشتریان ایران‌خودرو نیز دریافت‌کننده نظرات و انتقادات مصرف‌کنندگان از خدمات آپکو است. تمامی دیدگاه‌ها و انتقادات مشتریان در شرکت آپکو بررسی و برای اجرای آن برنامه‌ریزی خواهد شد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در رابطه با ارتقای دانش فنی کارکنان این شرکت در حال انجام است تا با بهبود کیفیت خدمات زمینه افزایش رضایتمندی مشتریان فراهم شود.


انتهای پیام/

کد خبر: 1075988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =