دعوت از وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به مطالبات دانشجومعلمان

بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان در نامه‌ای، وزیر آموزش پرورش را برای پاسخ‌گویی به مطالبات دانشجومعلمان دعوت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛‌ بسیج دانشجویی پردیس شهیده بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان به جهت پاسخگویی به برخی مطالبات دانشجویان در نامه‌ای خواستار حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در این پردیس شد.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: آقای وزیر ای کاش کم توجهی به دانشگاه فرهنگیان را به حضور نیافتن در دانشگاه فرهنگیان به مناسب آغاز سال تحصیلی جدید محدود کنید و ما دانشجویان دگر بار شاهد کاهش ظرفیت پذیرش دانشجو از طریق دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم شهید رجایی و جبرانش با ماده  تحریف شده ی ۲۸ نباشیم.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: گویی باید برای چندمین بار بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان و همچنین قوانین  را محضر جنابعالی یادآور شویم.اگر بعد از پیگیری موضوعاتی از قبیل واگذاری دانشگاه فرهنگیان به دانشگاه پیام نور و عکس روی جلد کتب درسی، وقتی باقی ماند؛ شایسته است که به این مطالبات دانشجومعلمان نیز بپردازید.

در بخش پایانی این نامه آمده است: به همین جهت در پایان از حضرتعالی درخواست می‏ شود که برای تصریح و پاسخگویی به مطالبات دانشجویان پیرو استخدام‌های غیرقانونی در جلسه‌ای که با حضور فرهیختگان استان بوشهر و توسط بسیج دانشجویی برگزار می‌شود، حضور یابید. لازم به ذکر است که تا مشخص شدن و تعیین ساز و کار رسیدگی به مطالبات مطروحه، پیگیری‏‌های بسیج‏ دانشجویی از دستگاه‏‌های مربوطه کشور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =