پرداخت اجاره مسکن ۵هزار و۸۶۷ مددجوی کمیته امداد/جزییات پرداخت وام

کمیته امداد استان تهران برای پرداخت اجاره مسکن از منبع صدقات ۲ هزار میلیارد ریال و از منبع بنیاد مستضعفان ۴۴۰۰میلیارد ریال برای ۵.۸۶۷ مددجوی تحت پوشش هزینه کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، کمیته امداد استان تهران اعلام کرد که در ۶ ماهه اول سال ۹۹ تعداد ۱۰۷۶ فقره وام به مبلغ ۱۸۵ میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال از محل بنیاد مستضعفان و۲۶ فقره به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال از محل بنیاد با ضمانت کمیته امداد پرداخت شده است.

همچنین در ۶ ماهه اول سال ۹۹ تعداد ۵۶۷۲ فقره وام به مبلغ ۲۸۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال جهت دریافت وام کارگشایی به بانک مهر معرفی شده‌اند که تعداد ۲۱۰۹ مورد با مبلغی بالغ بر ۱۰۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال موفق به دریافت وام شده‌اند.

از سوی دیگر ۳۳ درصد از ۲۲۵۴ فقره وام به مبلغ ۲۱۳ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال جهت دریافت وام ودیعه مسکن به بانک مهر معرفی شده‌اند که تعداد ۸۹۱ مورد با مبلغی بالغ بر ۷۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال موفق به دریافت وام شده‌اند.

در ۶ ماهه اول سال ۹۹ تعداد ۸۹۷ فقره وام به مبلغ ۸۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال از محل ودیعه مسکن امدادی پرداخت شده که ۲۳ درصد از توافقنامه تحقق پیدا کرده و در وام کارگشایی صندوق تعداد ۳۷۳۷ فقره به مبلغ ۱۷۷ میلیارد و۷۵۵ میلیون ریال پرداخت شده که ۱۸ درصد از توافقنامه تحقق پیدا کرده است.

ضمناً ۱۶۹ فقره وام به مبلغ ۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از محل وجوه اداره شده بنیاد علوی پرداخت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =