شروع طوفانی سلسائو/ رویای رئالی شدن ستاره قرمزها/ معاوضه احتمالی چلسی با اینتر

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) - هادی شاه‌مرادی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود.در پروژه ورزشی می‌کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

سلسائو کوبنده شروع کرد
در ادامه اولین هفته رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در آمریکای جنوبی، برزیل در خانه‌اش موفق شد ۵ بر صفر از سد بولیوی بگذرد.

مارکینیوس در دقیقه ۱۶، فیرمینو در دقایق ۳۰ و ۴۹، کاراسکو (گل‌به‌خودی) در دقیقه ۶۶ و کوتینیو در دقیقه ۷۳ برای سلسائو گلزنی کردند تا در نخستین هفته مسابقات به صدر جدول بروند.


هافبک آمریکایی: می‌خواستم به لیگ برتر بروم
وستون مک‌کنی هافبک آمریکایی فصل قبل شالکه که این فصل به صورت قرضی راهی یوونتوس شده، از علاقه‌اش به بازی در لیگ برتر انگلیس پرده برداشت.

مک‌کنی در این مورد بیان کرد: «نمی‌توانم مخفی کنم هدف من بازی در لیگ برتر انگلیس بود، اما وقتی یوونتوس با این بازیکنانی که در اختیار دارد و البته سرمربی جدید خود یعنی آندره‌آ پیرلو وارد می‌شود، همه چیز فرق می‌کند. این باشگاه عناوین زیادی را برنده شده و بهترین‌ها را به چالش می‌کشد، این دقیقاً همان چیزی است که من می‌خواهم.»


ترائوره: بازگشت به بارسا به من مربوط نیست
 آداما ترائوره وینگر تنومند ولورهمپتون که نخستین بازی‌اش در تیم ملی اسپانیا را هم مقابل پرتغال انجام داد، واکنشی نسبت به بازگشت به بارسلونا داشت.

او که محصول آکادمی بارسلونا است درباره بازگشت به جمع کاتالان‌ها گفت: «این موضوع به من مربوط نیست که بگویم آیا با سبک بازی بارسلونا مطابقت دارم یا خیر. ذهنیت من این است که هر روز پیشرفت کنم.»

ترائوره که اصلیتی از کشور مالی دارد، متولد شهر «اوسپیتالت» در ایالت کاتالونیا است و از سال ۲۰۰۴ تا سال ۲۰۱۵ در عضویت باشگاه بارسلونا بود.


پوگبا: رؤیای رئالی شدن دارم
با تمامی شایعه‌هایی که در یک سال اخیر درباره آینده پل پوگبا منتشر شد و گفته می‌شد او به یوونتوس یا رئال‌مادرید خواهد پیوست، این بازیکن در منچستریونایتد ماندگار شده.

با این حال پوگبا علاقه‌اش به کهکشانی‌را کتمان نمی‌کند و در این باره می‌گوید: «حضور در رئال برای من یک رؤیا است چرا که نه؟ البته من حالا در منچستریونایتد حضور دارم و از این موضوع خوشحال هستم. به دنبال این هستم تا تمام تلاشم را انجام می‌دهم که باشگاه به جایی که به آن تعلق دارد بازگردد. من هم مثل سایر هم‌تیمی‌هایم حداکثر توان خود را برای تحقق این اتفاق به کار خواهم گرفت.»


آلگری مربی رم خواهد شد؟
ماسیمیلیانو آلگری سرمربی موفق یوونتوس در سال‌های گذشته که فصل پیش مربیگری نکرد، در آستانه بازگشت به شغل مربیگری است.

آلگری که مدت‌ها گزینه سرمربیگری بسیاری از تیم‌های بزرگ از جمله منچستریونایتد و رئال‌مادرید بود، حالا با رم مذاکره کرده و احتمالاً جانشین پائولو فونسکا خواهد شد. فونسکا عملکرد خوبی در رم نداشته و سران این باشگاه تصمیم دارند مربی دیگری را جانشین او کنند.

گروه «فردکین» که چندی پیش مالک جدید رم شد آلگری را در نظر گرفته و او بیشترین شانس را برای گرفتن سکان هدایت جالوروسی دارد. البته از مائوریتسیو ساری دیگر مربی سابق یوونتوس هم به‌عنوان گزینه بعدی رم نام برده می‌شود.


چلسی در پی معاوضه هافبک با اینتر
باشگاه چلسی تمایل دارد کریستین اریکسن هافبک پیشین تاتنهام را از اینتر به خدمت بگیرد و با وجود اینکه پروژه‌شان تابستان به سرانجام نرسیده، در زمستان پیگیر این انتقال خواهند بود.

سایت «کالچومرکاتو» خبر داد، باشگاه چلسی حاضر شده برای انتقال اریکسن به لندن او را با انگولو کانته هافبک فرانسوی معاوضه کند، اما این پیشنهاد توسط اینتری‌ها رد شده. با این حال انتظار می‌رود ژانویه پیشنهاد جدیدی برای معاوضه این ۲ بازیکن به باشگاه اینتر برسد.


قرارداد اوزیل سرانجام فسخ می‌شود؟
نشریه «دیلی‌میل» خبر داد، باشگاه آرسنال به دنبال فسخ قرارداد مسوت اوزیل هافبک آلمانی است.

این بازیکن اخیراً از لیست توپچی‌ها برای لیگ اروپا هم خط خورده و به نظر نمی‌رسد میکل آرتتا از او در لیگ برتر یا حتی رقابت‌های حذفی استفاده کند.

اوزیل در باشگاه آرسنال ۳۵۰ هزار پوند حقوق می‌گیرد و مسئولان باشگاه تمایلی ندارند گران‌ترین بازیکن‌شان کسی باشد که حتی در لیست هم حضور ندارد.


بیل بین ۳ یا ۴ بازیکن برتر جهان است
گرت بیل ستاره ولزی رئال‌مادرید که مشکلات زیادی در این باشگاه داشت سرانجام رضایت داد مادرید را ترک کند و به لندن برگردد.

او که این فصل به صورت قرضی در تاتنهام عضویت داشت، احتمالاً در همین تیم برای فصول بعدی هم خواهد ماند. جاناتان بارنت مدیربرنامه‌های بیل اعتقاد دارد هنوز هم با وجود مسائلی که برای این بازیکن ولزی پیش آمده، او بین برترین بازیکنان جهان قرار می‌گیرد. بارنت درباره حضور بیل در تاتنهام گفت: «تاتنهام تیمی خوب است که یک مربی عالی دارد. اعتقاد دارم آن‌ها با بیل می‌توانند به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شوند. می‌توانید نتایج اخیرشان را ببینید تا به این موضوع پی ببرید. این البته برای من ناراحت‌کننده است که بگویم، چرا که طرفدار آرسنال هستم. با این حال این یک واقعیت است. گرت هم نیاز ندارد خودش را به دیگران ثابت کند، چرا که هنوز بین ۳ یا ۴ بازیکن برتر جهان است. فکر کنم او در تاتنهام موفق می‌شود.»


انتخاب کارلتو به‌عنوان بهترین مربی ماه
کارلو آنچلوتی سرمربی باتجربه ایتالیایی اورتون پس از کسب ۳ برد در هفته‌های آغازین لیگ برتر انگلیس، بهترین مربی ماه سپتامبر شد.

تافی‌ها با هدایت آنچلوتی موفق شدند تاتنهام، وست‌برومویچ و کریستال‌پالاس را شکست دهند.

کارلتو پیش از این زمان مربیگری چلسی ۴ مرتبه بهترین مربی ماه شده بود که آخرین آن‌ها به ماه آوریل ۲۰۱۱ برمی‌گردد.

کد خبر: 1076079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =