طرح پویش ایده ای کارآمد برای حل مشکل اشتغال و مهارت‌آموزی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح پویش که ایده ای کارآمد برای حل مشکل اشتغال و تخصص در کشور است، علاوه بر اینکه می تواند درخصوص عدم وابستگی به شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی ایفای نقش کند، می تواند به عنوان یک برند و نشان تبلیغاتی برای این دانشگاه عمل کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، امیرحسین بانکی پورفرد نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، گفت: نقش مؤثر این دانشگاه در میزان پیشرفت این شهر و استان را نمی توان نادیده گرفت و شاهد بروز و ظهور این تأثیر در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... هستیم، به گونه ای که می توان این دانشگاه را به عنوان دانشگاهی پیشرو در بعد رسالت اجتماعی معرفی کنیم.

وی اظهار داشت: یکی از مزیت های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، بهره مندی از کادر جوان، خوش فکر با توان بالاست که با پشتوانه سابقه روشن و درخشان این دانشگاه و همچنین با انگیزه ای مضاعف، موفقیت ها و تحولات قابل توجهی در مجموعه آموزش عالی استان رقم زده اند.

بانکی پور فرد ضمن تقدیر از ابتکار دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تعریف دانشکده های مختلف با مأموریت های متفاوت مثل دانشکده حکمرانی، دانشکده خانواده و... تصریح کرد: دانشکده های پیشنهادی جدید با رویکردهای متفاوت، می توانند در حل مسائل و معضلات کشور بسیار مفید و مؤثر واقع شود.

عضو مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در ارتقای فرهنگ استان پیشرو و تأثیرگذار است، ادامه داد: طرح پویش که ایده ای کارآمد برای حل مشکل اشتغال و تخصص در کشور است، علاوه بر اینکه می تواند درخصوص عدم وابستگی به شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی ایفای نقش کند، می تواند به عنوان یک برند و نشان تبلیغاتی برای این دانشگاه عمل کند و در جذب دانشجو بسیار تأثیر گذار باشد.

در پایان این نشست، نماینده مردم اصفهان از مجموعه پژوهشگاه مرکزی، مرکز تحقیقات بذر و گلخانه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =