واسعی: تا فردا منتظر استقلال می‌مانم/ مربی شهرخودرو در رادار استقلال/ احتمال سقوط پرسپولیس

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) – رضا صالحی؛ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

بازگشت بازیکن مصدوم سایپا به تمرین

امیرحسین حسین‌زاده که اوایل تیرماه ۹۹ و قبل از شروع مسابقات پساکرونایی لیگ برتر در آخرین مسابقه تدارکاتی نارنجی پوشان برابر ذوالفقار کاشان با پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود، حدود دو ماه دیگر به میادین برمی‌گردد.
حسین‌زاده که قبل از مصدومیت عضو تیم امید ایران هم بود، پس از پارگی رباط صلیبی زانوی پای راست نتوانست در ۹ هفته پایانی لیگ برتر به میدان برود که غیبت او کار نارنجی پوشان را در مسابقات پایانی فصل سخت‌تر کرده بود.
پس از آسیب دیگی حسین‌زاده، کادر پزشکی باشگاه سایپا اقدامات درمانی را با فوریت جدی برای این بازیکن در دستور کار قرارداد و او نیز پس از انجام عمل جراحی، مراحل فیزیوتراپی را انجام داد.
حسین‌زاده بعد از پشت سر گذاشتن دو مرحله از فیزیوتراپی، با حضور در محل تمرین باشگاه سایپا وارد مرحله سوم بازتوانی به همراه وزنه زدن شده و به گفته پزشکان، این ملی پوش امید نارنجی پوشان از دو ماه دیگر می‌تواند کار دویدن را آغاز کند.

واسعی: تا فردا منتظر استقلال می مانم

یکی از بازیکنانی که صحبت های زیادی پیرامون حضورش در استقلال مطرح بوده است، سعید واسعی وینگر فصل گذشته پیکان است که در چندین مرحله با مدیران استقلال وارد مذاکره شده بود.
واسعی درخصوص ماجرای فسخ قراردادش با تیم پیکان توضیح داد: من یک سال دیگر با پیکان قرارداد دارم، اما پس از مشورت با وکیلم و طبق بندهایی که در قراردادم وجود دارد، به صورت یک طرفه با پیکان فسخ کردم که این فسخ قانونی است. مسئولان پیکان می گویند که کار من درست نبوده است ولی اینچنین نیست.

وی درباره مذاکراتش با استقلالی ها توضیح داد: من با مدیران استقلال صحبت هایی را داشته ام و تصمیم گرفته ام تا فردا به این تیم فرصت بدهم اما اگر غیر از این باشد، من هم موظف هستم برای آینده ام تصمیم گیری کنم و با توجه به در پیش بودن شروع فصل جدید، باید تمریناتم را شروع کنم.


قول نماینده مجلس در تمرین رفسنجانی ها

در جریان تمرین امروز تیم مس رفسنجان که خود را برای حضور در رقابت های لیگ برتر آماده می کند حسین جلالی نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی به همراه حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران و همینطور فرماندار شهر  رفسنجان برای حمایت از نارنجی پوشان حضور پیدا کردند.
در این تمرین حسین جلالی با اعلام اینکه به مشکلات باشگاه واقف است و از این موضوع اطلاع دارد که امکانات این باشگاه برای یک تیم لیگ برتری متناسب نیست، قول داد برای رفع مشکلات این تیم و حضور پر قدرت مس رفسنجان در لیگ برتر تلاش کند .
جلالی در ادامه با تشکر از محمد ربیعی و کادرفنی اش بابت صعود به لیگ برتر از مجید زین الدینی درخواست کرد در ماه های آینده امکانات ورزشگاه مس را متناسب با رقابت های لیگ برتر و به حد ایده آل برساند.
ضیغمی نیز اعلام کرد به مانند سال گذشته، شرکت مس رفسنجان از این تیم حمایت خواهد کرد و امیدوار است مسی ها بتوانند در رقابت های لیگ برتر موفق باشد.
در پایان محمد ربیعی سرمربی تیم مس ، با تشکر از حمایت مسئولان از این تیم عنوان کرد میخواهد تیمی که در دست او به امانت است در لیگ برتر نگه دارد و نتایج خوبی برای این باشگاه به ارمغان بیاورد.


مربی شهرخودرو در رادار استقلال

علی اصغر قربانعلی پور که در سال های اخیر به صورت متوالی در لیگ برتر حضور داشته و سابقه حضور در باشگاه استقلال را هم دارد، پس از پایان لیگ نوزدهم و با درخواست مهدی رحمتی از سایپا جدا شد و به شهر خودرو پیوست. او به واسطه تجربیات فراوانش در سال های اخیر و حضور در باشگاه های استقلال، ذوب آهن، پیکان و سایپا و همینطور سابقه قهرمانی با ذوب آهن در جام حدفی حالا مورد توجه سرمربی استقلال قرار گرفته و فکری قصد دارد از او به عنوان یکی از اعضای کادر فنی اش استفاده کند.
این در حالی است که قربانعلی پور با شهرخودرو قرارداد دارد و بعید از مهدی رحمتی و باشگاه شهرخودرو اجازه جدایی به او بدهند. با این حال باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد و کادرفنی استقلال با چه نفراتی تکمیل خواهد شد.


وکیل برانکو: پرسپولیس نمی تواند مطالباتمان را بدهد

دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ در گفتگویی که امروز داشته گفته که پرسپولیسی ها اعلام کرده‌اند نمی‌توانند مطالبات برانکو ایوانکوویچ را بپردارند.

وکیل برانکو گفته است: با مسئولان باشگاه پرسپولیس در تماس بودم اما آنها گفته‌اند که طی روزهای آینده نمی‌توانند بدهی برانکو را پرداخت کنند.

او درباره جریمه بعدی پرسپولیس هم عنوان کرد: زمان قطعی ضرب‌الاجل فیفا به پرسپولیس برای پرداخت بدهی برانکو مشخص نیست. هنوز نمی‌دانیم در صورت عدم پرداخت پول چه جریمه‌ای از سوی فیفا برای پرسپولیس تعیین خواهد شد.


مرادمند در اندیشه کسب ستاره سوم با استقلال

نخستین تمرین آبی پوشان بسیار شلوغ برگزار شد و محمود فکری به طور رسمی معارفه شد تا سرمربی جدید استقلال کارش را با این تیم آغاز کند.
علاوه بر کادرفنی جدید استقلال، بازیکنانی که در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم پیوسته اند، در تمرین امروز تیم حاضر شدند تا استقلال به صورت رسمی برای لیگ بیستم استارت بزند.
محمدحسین مرادمند که در انتقالی جنجالی از شهرخودرو به استقلال پیوست، در تمرین امروز آبی پوشان حاضر شد. مرادمند که در دفتر باشگاه پرسپولیس نیز حاضر شد و در یک روز با هر دو تیم سرخابی مذاکره کرد، سرانجام راهی استقلال شد.
مرادمند در لیگ نوزدهم عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت. او در 28 دیدار لیگ گذشته برای شهرخودرو به میدان رفت و 3 گل به ثمر رساند. او به طور میانگین در هر دیدار 5.06 نبرد هوایی موفق را ثبت کرد. آماری که بالاتر از تمام بازیکنان لیگ برتر است.
مرادمند که تجربه حضور در 135 دیدار در لیگ برتر را دارد، پس از حضور در نخستین تمرین استقلال، با انتشار یک استوری از انگیزه های خود برای لیگ بیستم و کسب ستاره سوم با استقلال خبر داد.
مرادمند در این استوری که 3 ستاره نیز در آن قرار داده، نوشته است: «غیرممکن یه کلمه است که فقط ترسوها اونو بزرگ کردند.»


احتمال سقوط پرسپولیس وجود دارد

روزنامه الشرق الاوسط عربستان نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض باشگاه النصر در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان جدید در موعد غیر قانونی و پس از محرومیت را نپذیرفته با این وجود باشگاه عربستانی در بیانیه‌ای اعلام کرده که ابتدا به کمیته استیناف AFC و پس از آن به دادگاه عالی ورزش CAS رجوع خواهد کرد.

الشرق الاوسط در بخش پایانی این گزارش نوشت: حکم محرومیت پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات سابق این تیم صادر شده با این وجود ممکن است جرایم و محرومیت‌های سنگین‌تری برای این باشگاه در نظر گرفته شود و در صورتی که طلب برانکو پرداخت نشود ممکن است پرسپولیس در لیگ ایران به دسته پایین‌تر سقوط کند.


تلاش مدیران پرسپولیس برای بخشش عیسی

محرومیت عیسی آل‌کثیر اگر ادامه داشته باشد، پرسپولیسی‌ها در شروع لیگ به یک دردسر واقعی می‌افتند و تا فروردین و احتمالاً پایان نیم‌فصل نخست نمی‌توانند از این مهاجم قبراق و سرحال خود استفاده کنند.

عیسی که حالا به محبوبیت جادویی دست پیدا کرده و پرسپولیسی‌ها مدام از او صحبت می‌کنند، امیدوار است محرومیتی که بابت یک شادی گل نه‌چندان تحریک‌آمیز انجام داده بود، از بین رفته یا حداقل کاهش یابد. در این مسیر، مدیران باشگاه باید با او همکاری کنند، اما یکی از مسئولان پرسپولیس در این مورد به ما گفت: «طبق مقررات بین‌المللی و جاری، باشگاه پرسپولیس ۱۰ روز پس از ابلاغ محرومیت عیسی باید درخواست گراندز رأی یا شرح تفصیلی محکومیت این بازیکن را ارائه می‌داد تا پرونده در مسیر اصلی خود حرکت می‌کرد که این اقدام هم انجام شده و اکنون هم منتظر شرح رأی آل‌کثیر هستیم. پس از آن، دایره حقوقی باشگاه پرسپولیس تصمیم می‌گیرد کار را به کدام وکیل بسپارد. پس از دریافت گراندز رأی، ما سه روز برای ثبت اعتراض اولیه و پنج روز برای ارسال لایحه دفاعی زمان در اختیار داریم و می‌توانیم با استفاده از این فرصت، بهترین دفاع ممکن را داشته باشیم.»

گفته می‌شود تلاش باشگاه در بخش حقوقی به همراه ویدئوی عذرخواهی و دفاعیات آل‌کثیر می‌تواند گام مثبتی در جهت بخشش یا گرفتن تخفیف در مورد این محکومیت سنگین باشد. عیسی همچنین به پرداخت ۱۰ هزار دلار هم محکوم شده که مشخص نیست در صورت تغییر رأی محکومیت، این جریمه چه سرنوشتی خواهد داشت.

کد خبر: 1076101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =