اصلاح سهمیه مواد پتروشیمی بر اساس آمار تولید و میزان خرید سال قبل

مدیرکل صنایع نساجی وزارت صمت با اشاره به اصلاح سهمیه مواد پتروشیمی بر اساس آمار تولید و میزان خرید سال قبل، گفت: سهمیه تخصیصی از طریق درخواست های ثبت شده در استان ها بازبینی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، افسانه محرابی اظهار داشت: بر اساس تصمیمات کمیته راهبری مدیریت تقاضای محصولات پتروشیمی و طرح افق سهمیه واحدهای مصرف‌کننده پلی پروپلین نساجی و پلی اتیلن ترفتالات نساجی با عنایت به آمار تولید و میزان خرید از بورس آنها در سال ۹۸ مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صمت گفت: به منظور مدیریت تقاضای محصولات پتروشیمی مورد مصرف در صنایع نساجی و در راستای کاهش قیمت تمام شده مواد اولیه مورد نیاز این صنعت، این تصمیم اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: پیش بینی می‌شود با اقدامات صورت گرفته علاوه بر بهبود فعالیت واحدهای تولیدی شاهد حذف التهاب از بازار محصولات پتروشیمی باشیم.

محرابی افزود: بدیهی است چنانچه واحدهای تولیدی که با کاهش سهمیه مواجه شده اند در میزان سهمیه فعلی دارای ابهاماتی باشند با مراجعه به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و ارائه اسناد مثبته مبنی بر آمار تولید و مقدار خرید از بورس در سال ۹۸ مراتب را از طریق استان به دفتر صنایع نساجی پوشاک و سلولزی اعلام کنند تا موضوع مورد بررسی مجدد قرار گیرد.


انتهای پیام/

کد خبر: 1076108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =