تمدید محدودیت‌ فعالیت‌های دانشگاه علم و فرهنگ

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ با توجه به ادامه محدودیت‌های شهر تهران از تمدید محدودیت‌های مربوط به فعالیت‌های دانشگاه برای هفته آتی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، با توجه به تمدید محدودیت‌های شهر تهران معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ از تمدید محدودیت‌های مربوط به فعالیت‌های دانشگاه برای هفته آتی خبر داد.

با توجه به تمدید بخشنامه محدودیت‌های کرونایی توسط استانداری تهران تا ۲۴ مهرماه مصوبه هفته گذشته شورای دانشگاه علم و فرهنگ نیز به شرح زیر تمدید و اعلام می شود:  

دروس نظری نیمسال جاری طبق برنامه هفتگی، کماکان با استفاده از سامانه آموزش‌های مجازی دانشگاه ارائه می‌شود.

کلاس‌های کارگاهی و آزمایشگاهی دانشکده هنر و معماری از طریق سامانه آموزش‌های مجازی دانشگاه تشکیل و برگزار خواهد شد.

کلاس‌های حضوری دروس عملی (کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها) تا پایان هفته (۲۴ مهرماه) برگزار نخواهد شد. اکیداً توصیه می‌شود دانشجویان تا تاریخ ۲۴ مهرماه از مراجعه حضوری برای انجام امور اداری خودداری کنند و امور اداری ضروری خود در این هفته را صرفاً در روزهای زوج (و در مواردی که امکان­پذیر است از طریق زیرساخت‌ های ارتباطی غیر حضوری دانشگاه) دنبال کنند.

همچنین برای تقویت زیرساخت‌های ارتباطات غیرحضوری دانشگاه ضروری است که دانشجویان حداکثر تا پایان وقت دوشنبه ۲۱ مهرماه نسبت به تکمیل یا اصلاح شماره همراه، آدرس ایمیل و کد ملی خود در سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سیستم گلستان) اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =