پویش دانشجویی سلامت روان برگزار می‌شود

هفته سلامت روان در دانشگاه‌ها با شعار سلامت روان برای همه؛ سرمایه گذاری بیشتر، دسترسی بیشتر برای همه و همه جا از امروز شنبه ۱۹ مهر ماه آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، منصوره سادات صادقی مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از آغاز هفته سلامت روان در دانشگاه‌ها با شعار سلامت روان برای همه؛ سرمایه گذاری بیشتر، دسترسی بیشتر برای همه و همه جا از شنبه ۱۹ مهر ماه خبر داد.

صادقی با بیان این که روزهای ۱۹ تا ۲۴ مهرماه با عنوان هفته سلامت روان و با شعار سلامت روان برای همه؛ سرمایه گذاری بیشتر، دسترسی بیشتر برای همه و همه جا نامگذاری شده است، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع دفتر مشاوره و سلامت با همکاری مراکز مشاوره دانشجویی و کانون همیاران سلامت روان اقدام به راه اندازی پویش دانشجویی سلامت روان برای همه کرد که از ۱۰ مهرماه آغاز شده است و تا ۱۰ آبان ماه ادامه دارد.

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان هدف از این پویش را افزایش سواد سلامت روان اعلام کرد.

این مسئول سازمان امور دانشجویان درباره ابعاد پویش دانشجویی سلامت روان برای همه گفت: در این پویش گسترده کشوری، دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با تهیه مطالب در قالب موضوعاتی همچون پوستر، پمفلت، پادکست و پیام آموزشی شرکت می‌کنند و همه یکپارچه و منسجم با تهیه آثار متنوع در ارتقای سلامت روان جامعه دانشگاهی شرکت موثر خواهند داشت.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، مسابقات بزرگ کشوری دومینو و پانتومیم در همین ایام در موضوعاتی نظیر خودمراقبتی، همدلی، تاب آوری و مسوولیت پذیری برگزار می شود و از افراد و دانشگاه های فعال تقدیر به عمل می آید.

۱۰ اکتبر مصادف با امروز ۱۹ مهرماه روز جهانی سلامت روان نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =