فعالیت کانون‌های دانشجویی در فضای مجازی ساماندهی می‌شود/ برگزاری مسابقات فرهنگی مجازی در سال تحصیلی جدید

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: اولویت اصلی فعالیت کانون‌های دانشجویی در سال تحصیلی جدید، در فضای مجازی خواهد بود.

محمد روحانی مقدم معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در گفتوگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جدید اظهارکرد: باتوجه به آموزش حضوری در دانشگاه‌ها به سبب شیوع کرونا، فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان نیز در سال تحصیلی جدید بر فضای مجازی متمرکز خواهد شد.

وی افزود: برای ساماندهی هرچه بهتر فعالیت‌های فرهنگی، از گروه‌ها و کانال‌های مجازی که تشکل‌ها و فعالان فرهنگی تشکیل داده‌اند استفاده خواهیم کرد. جلسات متعددی با فعالان و تشکل‌های دانشجویی برگزار کرده‌ایم تا در سال تحصیلی جدید بتوانیم در حوزه فرهنگی، تولید محتوای خوبی را در فضای مجازی داشته باشیم.

روحانی مقدم ادامه داد: برگزاری چند کارگاه آموزشی در هفته دفاع مقدس با هدف تبیین محورهای 8 سال جنگ تحمیلی برای استادان و اعضای هیئت علمی، یکی از اقداماتی بود که باعث شد تجربه خوبی را در حوزه برگزاری برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی به دست آوریم که البته با استقبال بسیار خوبی همراه بود. همچنین از ظرفیت سامانه «دان» سازمان مرکزی دانشگاه نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی استفاده خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با اشاره به ساماندهی فعالیت کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی در سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: چندین جلسه را با اعضای کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی برگزار کرده‌ایم که در این جلسات، نقطه نظرات خوبی در خصوص ادامه فعالیت و برنامه راهبردی آن‌ها برای سال تحصیلی جدید مطرح شد. اولویت اصلی فعالیت کانون‌های دانشجویی در سال تحصیلی جدید، در فضای مجازی خواهد بود. البته برنامه‌های آن‌ها متناسب با مصوبات شورای فرهنگی دانشگاه است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه گفت: رزمایش کمک مومنانه با همکاری کانون هلال احمر دانشگاه و بسیج دانشجویی برگزار شد که طی این رزمایش حدود 60 بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و در مناطق محروم توزیع شد. همچنین رزمایش دیگری با همکاری بسیج دانشجویی واحد سمنان و بسیج دانشجویی استان برگزار شد که در آن، 600 بسته فرهنگی و هزار و 500 غذای گرم در میان نیازمندان توزیع شد.

روحانی مقدم با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی به صورت مجازی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی شورای فرهنگی دانشگاه، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی، یکی از اولویت‌های ما برای سال تحصیلی جدید خواهد بود. در همین راستا نیز مسابقه کتابخوانی مجازی با محوریت کتاب «سلام بر ابراهیم» به همت کانون ایثار واحد سمنان برگزار شد که به برندگان این مسابقه، جوایزی به صورت نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =